  • 1. Data: 2007-10-17 07:24:29
    Temat: minimalna szerokość drogi dojazdowej
    Od: "jerry" <j...@i...com.pl>

    czy gdzies istnieje pojęcie minimalnej szerokości drogi dojazdowej do
    posesji?

    chodza mi po głowie jakies przepisy przeciwpożarowe czy cuś

    Jerry

  • 2. Data: 2007-10-17 09:27:25
    Temat: Re: minimalna szerokość drogi dojazdowej
    Od: "Arek Margraf" <m...@W...onet.pl>

    Użytkownik "jerry" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    > czy gdzies istnieje pojęcie minimalnej szerokości drogi dojazdowej do
    > posesji?
    >
    > chodza mi po głowie jakies przepisy przeciwpożarowe czy cuś

    Dojazd 3m + dojscie 2m czyli w praktyce 5m. - to szerokosć. A jak z
    wysokoscią to nie wiem.

    A.

  • 3. Data: 2007-10-17 11:40:50
    Od: "jerry" <j...@i...com.pl>

    Arek Margraf wrote:
    > Użytkownik "jerry" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    > Dojazd 3m + dojscie 2m czyli w praktyce 5m. - to szerokosć. A jak z
    > wysokoscią to nie wiem.

    czytałem przepisy przeciwpożarowe ale tam chyba pisali o zabudowaniach
    wielorodzinnych i klasach pożarowych... nie widziałem tam qrde nic o domkach
    jednorodzinnych - wyszło mi ze nie obejmuje ustawa ale w nocy nie spałem
    wiec może źle czytam....

    Jerry

  • 4. Data: 2007-10-18 06:56:17
    Od: "kiki" <k...@n...pl>

    Rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać
    budynki i ich usytuowanie.

  • 5. Data: 2007-10-19 17:53:22
    Od: "Jerry" <jerry@kasuj_i-net.com.pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać
    > budynki i ich usytuowanie.

    To jest niezłe ..
    dzięki

    Jerry