  • 11. Data: 2020-02-04 13:59:54
    Temat: Re: Nagrywanie rozmów android pie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ivan i...@m...ru ...

    > Yhy, ale z "głośnika".

    Nie mam pojecia i nie ma to dla mnie zadnego znaczenia.
    jakosc jest ok a to przeciez nie nagranie koncertu orkiestry
    symfonicznej.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

  • 12. Data: 2020-02-04 14:27:37
    Od: ivan <i...@m...ru>

    Dnia 04 Feb 2020 12:59:54 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik ivan i...@m...ru ...

    > Nie mam pojecia i nie ma to dla mnie zadnego znaczenia.
    > jakosc jest ok a to przeciez nie nagranie koncertu orkiestry
    > symfonicznej.

    Nie bierz tego do siebie. Nie o to chodzi. Za czasów 4,5 apk-i nagrywające
    rozmowy dzielił się na: nagrywające "z toru głośnika (słuchawki) oraz
    nagrywające "z toru GSM". W niektórych krajach, druga opcja była a i jest
    nadal niedozwolona. Istnieje jednak możliwość zainstalowania łatki na jądro
    (2WCR) i wówczas mamy dostęp do drugiej opcji, którą wyżej wymieniłem.
    Trzeba poszukać tylko telefonu z odpowiednim procesorem. Marka nieistotna.
    Zapewne od 3,4 do 9 wiele zmieniło się w temacie i "sprzęcie", jednakże
    mało prawdopodobnym jest, że druga opcja dopuszczalna jest w niektórych
    krajach. Oczywiście nie musze Ci tłumaczyć dlaczego druga opcja jest
    lepsza.

    Pozdrawiam
    ivan

  • 13. Data: 2020-02-04 14:38:07
    Od: ivan <i...@m...ru>

    Dnia Tue, 4 Feb 2020 14:23:59 +0300, Wiesiaczek napisał(a):

    > Czego?!
    > A co to kurwa jest?
    two Way Call Record

  • 14. Data: 2020-02-04 19:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ivan i...@m...ru ...

> [...]
    > prawdopodobnym jest, że druga opcja dopuszczalna jest w niektórych
    > krajach. Oczywiście nie musze Ci tłumaczyć dlaczego druga opcja jest

    Teoretycznie masz racje.
    A w praktyce jaka jest przewaga nagrywania bezposredniego zamiast przez
    głosnik?
    Jak sprawdzic, jaki sposób działa u mnie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "W demokracji wolno głupcom głosować,

  • 15. Data: 2020-02-04 22:08:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.02.2020 o 12:20, ivan pisze:

    > Yhy, ale z "głośnika".

    No właśnie. NIc nie słychać. No chyba że włącze na głośnomówiący.

    --
    Shrek

  • 16. Data: 2020-02-04 22:10:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.02.2020 o 19:59, Budzik pisze:

    > Teoretycznie masz racje.
    > A w praktyce jaka jest przewaga nagrywania bezposredniego zamiast przez
    > głosnik?

    Taka, że w praktyce druga u mnie nie działa.

    --
    Shrek

  • 17. Data: 2020-02-05 08:38:19
    Od: ivan <i...@m...ru>

    Dnia 04 Feb 2020 18:59:53 GMT, Budzik napisał(a):

> [...]
    > głosnik?
    > Jak sprawdzic, jaki sposób działa u mnie?

    Z "głośnika" to oczywiście skrót myślowy i należy to rozumieć jako
    nagrywanie "z toru głośnika (słuchawki)", a nie "fizycznie" z głośnika,
    czy nie daj boże z trybu głośnomówiącego - bo to już totalna kupa, gdyż
    wówczas telefon nagrywa "z pomocą" własnego mikrofonu rozmowę przychodzącą
    za pomocą apk-i klasy "dyktafon". To już totalny absurd niczym z lat
    90-tych, kiedy to prezes firmy wydawał polecenie sekretarce aby przepisała
    jego pismo "na komputerze", wydrukowała, zeskanowała i wysłała e-mailem. Co
    do przewagi to jakość i jeszcze raz jakość. A jak sprawdzić jak działa u
    Ciebie? Bez sprawdzania na 98% z "toru głośnika".

  • 18. Data: 2020-02-05 09:21:04
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 04.02.2020 o 16:38, ivan pisze:

    > two Way Call Record

    No dobra, dalej nie pytam :)

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 19. Data: 2020-02-05 09:23:59
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    > two Way Call Record

    No dobra, dalej nie pytam:)
    Dodam tylko, że mój biedronkowy Hykker domyślnie rejestruje wszystkie
    moje rozmowy na karcie pamięci bez żadnych egzorcyzmów, za co go sobie
    cenię :)

  • 20. Data: 2020-02-05 11:33:51
    Od: ivan <i...@m...ru>

    Dnia Wed, 5 Feb 2020 11:23:59 +0300, Wiesiaczek napisał(a):

    > No dobra, dalej nie pytam:)
    > Dodam tylko, że mój biedronkowy Hykker domyślnie rejestruje wszystkie
    > moje rozmowy na karcie pamięci bez żadnych egzorcyzmów, za co go sobie
    > cenię :)

    Wiesz, w życiu jest jak w pewnej piosence, masz to na co godzisz się.