  • 11. Data: 2011-03-11 22:31:09
    Temat: Re: Nagrywanie rozmow
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 9 Mar 2011, Lukasz Olesiejuk wrote:

    > Gdy ja dzwonie do banku to mnie informuja, ze nagrywaja

    Tak dla porządku - powody są dwa.
    Pierwszy taki, że po co im awantury z klientami "ale ja nie chciałem
    być nagrywany" :>, mimo że prawnie żadne takie "prawo" nie przysługuje.
    Jest i drugi - pytasz (pewnie) o *POLSKIE* prawo.
    A do takiego banku może zadzwonić ktoś z takiej dajmy na to Nigerii
    czy innego USA. Zadzwonić mówiąc po polsku rzecz jasna.
    A jakie *TAM* jest prawo, tego już nie wiemy.
    Oczywiście, Polaka siedzącego w 100% w Polsce ichnie prawo "nie
    sięgnie". Ale jakby tenże Polak miał "u nich" jakiś majątek albo
    dajmy na to tam pojechał, to lepiej jakby nie mieli zastrzeżeń
    do działań które miały miejsce poprzez granicę Polska-tamten
    kraj :)

    pzdr, Gotfryd