  • Data: 2007-07-10 07:27:23
    Temat: Nagroda Jubileuszowa
    Od: "mamba" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie,
    Mam kilka pytan dotyczacych przejscia na emeryture.
    Moja mama twierdzi ze powinna dostac jubileusz za 20 lat pracy (lacznie z
    rolnictwem (10lat) jak bedzie szla na emeryture (w tym roku). Jest to strefa
    budzetowa.
    Pytanie jakie zasdy i przepisy (jesli mozna konkretne &) rzadza tym
    zagadnieniem, na jaich zasadach jest przyznawana, w jakiej wysokosci, i ew.
    jakie dokumenty sa potrzebne.
    Znalazlem takie przepisy ale nie ma tam odpwiedzi na powyzsze pytania
    (Odprawa emerytalna art. 921 k.p. oraz nagroda jubileuszowa art. 773 § 3 pkt
    3 k.p.)

    Dziekuje i pozdrawiam
    Bogumil