  • 11. Data: 2008-04-07 15:03:33
    Temat: Re: Nagranie rozprawy i wniosek o wylaczenie sedziego
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Rzecznik Prokurwatury Krajowej" <r...@p...pl>
    napisał w wiadomości news:ft8ib4$9tc$1@news.ds.pg.gda.pl...

    > Zgadza się. Polska należy do tych praworządnych państw dbających o
    > zapewnienie prawa do obrony, gdzie niekompetentny i biedny podsądny musi
    > kompetentnie wnieść i wykazać zasadność wniosku o ustanowienie obrońcy z
    > urzędu. Błąd skutkować będzie odmową i brakiem środka odwoławczego.

    Zamiast wiecznie pluć żółcią i uchodzić za grupowego popaprańca, choć raz
    wskazałbyś rozwiązanie problemu?

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 12. Data: 2008-04-07 15:55:42
    Od: "adam.eu" <a...@g...pl>

    Nostradamus <l...@p...fm> napisał(a):

    > Zamiast wiecznie pluć żółcią i uchodzić za grupowego popaprańca, choć raz
    > wskazałbyś rozwiązanie problemu?

    Czy mam rozumieć, że jesteś za tym, aby prawo do obrony było martwe?

    Adam

  • 13. Data: 2008-04-07 16:53:34
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "adam.eu" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Czy mam rozumieć, że jesteś za tym, aby prawo do obrony było martwe?

    Jeśli tak zrozumiałeś moją wypowiedź to znaczy, że masz problem ze
    zrozumieniem tekstu. Ponad 50% gimnazjalistów ma z tym problemy.

  • 14. Data: 2008-04-07 18:02:02
    Od: "R" <r...@o...pl>

    > Zamiast wiecznie pluć żółcią i uchodzić za grupowego popaprańca, choć raz
    > wskazałbyś rozwiązanie problemu?

    Próbowałeś kiedyś myśleć?

    Przecież masz wyraźną kpinę z braku możliwości odwołania. Dodatkowo w wielu
    państwach oskarżony dostaje obrońcę z urzędu automatycznie gdy nie ma z wyboru,
    a brak kompetentnego obrońcy jest traktowane jako brak możliwości obrony.

    R.

  • 15. Data: 2008-04-07 19:45:40
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "R" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Próbowałeś kiedyś myśleć?

    Postaraj się choć przez chwilę i znajdź różnicę miedzy twoim postem a
    innymi. Nie brakuje ci czegoś?

  • 16. Data: 2008-04-07 20:16:13
    Od: "R" <r...@o...pl>

    > Postaraj się choć przez chwilę i znajdź różnicę miedzy twoim postem a
    > innymi. Nie brakuje ci czegoś?

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Trollowanie

    "nieumiejętność przyznania się do błędu &#8212; typowy troll nie powie, że nie miał
    racji, a także wyjątkowo będzie milczał; najczęściej przyjmie jedną z dwóch
    strategii:
    * zacznie udowadniać, że od początku uważał inaczej, niż pisał, a tylko nie
    został zrozumiany;
    * będzie agresywny w stosunku do osób, które wykazały jego błąd."

  • 17. Data: 2008-04-07 20:37:00
    Od: " jb" <j...@g...pl>

> [...]
    > kompetentnie wnieść i wykazać zasadność wniosku o ustanowienie obrońcy z
    > urzędu. Błąd skutkować będzie odmową i brakiem środka odwoławczego.

    Nie mam zamiaru godzić się na to, aby MOJE pieniądze szły dla przypadkowego
    papugi, bo jakiś pieniacz nie ma nic ciekawszego do roboty, tylko szwendać się
    po sądach.
    Chcesz się procesować, a "naruszenia dóbr osobistych" albo "pomówienia" - to
    za własną kasę, a nie za moją. Jak se sam zarobisz, to możesz przeznaczyć, na
    co ci się podoba, nawet na adwokatów.
    A już mnie osłabia, taki ktoś, kto sam przyznaje, ze nie ma pracy, bo nie chce
    mu się robić, i chce żerować na innych.

  • 18. Data: 2008-04-07 20:52:40
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    > Nie mam zamiaru godzić się na to, aby *MOJE* pieniądze szły dla przypadkowego
    > papugi, bo jakiś pieniacz nie ma nic ciekawszego do roboty, tylko *szwendać* się
    > po sądach.

    Został pozwany więc nazywanie tego "szwendaniem" jest żałosne. Domyślam
    się, że on też się chce się "szwendać".

    > Chcesz się procesować, a "naruszenia dóbr osobistych" albo "pomówienia" - to
    > *za własną kasę, a nie za moją*. Jak se sam zarobisz, to możesz przeznaczyć, na
    > co ci się podoba, nawet na adwokatów.

    Finalnie za pieniądze przegranego gwoli ścisłości. Pozwałeś go?

    > A już mnie osłabia, taki ktoś, kto sam przyznaje, ze nie ma pracy, bo nie chce
    > mu się robić, i chce żerować na innych.

    Przyznał, że nie ma pracy, co może dziwić, ale TO JEGO PRYWATNA SPRAWA,
    która może wynikać z rzeczy, o których możemy nie wiedzieć. Jak prawie
    każdy prokurator dointerpretowujesz bzdurnie fakty wg. własnego uznania.

    --
    pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przetrzepani.

  • 19. Data: 2008-04-07 21:29:18
    Od: " jb" <j...@g...pl>

    > Został pozwany więc nazywanie tego "szwendaniem" jest żałosne. Domyślam
    > się, że on też się chce się "szwendać".

    Jeśli popełniasz przestępstwo, to musisz liczyć się z konsekwencjami. Jesli
    kogoś obrażasz, licz się z tym, ze to moze być taki sam pieniacz jak ty, i cię
    pozwie albo oskarży.

    > Finalnie za pieniądze przegranego gwoli ścisłości. Pozwałeś go?

    Tak? Jesli przegra, to kosztów obrońcy z urzędu nie zapłaci. A więc
    poprocesuje się na koszt wszystkich. I najwięcej zyska na tym adwokat, który
    za przysypianie na rozprawie skazuje parę stówek z budżetu.

    > Przyznał, że nie ma pracy, co może dziwić, ale TO JEGO PRYWATNA SPRAWA,
    > która może wynikać z rzeczy, o których możemy nie wiedzieć. Jak prawie
    > każdy prokurator dointerpretowujesz bzdurnie fakty wg. własnego uznania.

    Przestaje byc jego prywatną sprawą, jeśli chce korzystać z moich pieniędzy.
    Opieram się na tym, co napisał - nie ma pracy, bo PUP mu "nie zaoferował".

  • 20. Data: 2008-04-07 22:21:12
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    jb pisze:
    > *Jeśli popełniasz przestępstwo*, to musisz liczyć się z konsekwencjami. *Jesli
    > kogoś obrażasz*, licz się z tym, ze to moze być taki sam pieniacz jak ty, i cię
    > pozwie albo oskarży.

    No to jeśli już generalizujesz to licz się też z tym, że pozwany lub
    oskarżony (także publicznie) może być z innych przyczyn niż popełnienie
    przestępstwa lub naruszenie dóbr osobistych. Np. dla draki, z zemsty lub
    głupoty, z kalkulacji "że może się uda", zaprzątnięcia uwagi lub
    uzyskania innych korzyści z zaabsorbowania uwagi oskarżonego/pozwanego.

    Znam wiele takich oskarżeń publicznych. Na przykłady prywatnych lub
    pozwów w ogóle szkoda czasu.

    > Tak? Jesli przegra, to kosztów obrońcy z urzędu nie zapłaci. A więc
    > poprocesuje się na koszt wszystkich. I najwięcej zyska na tym adwokat, który
    > za przysypianie na rozprawie skazuje parę stówek z budżetu.

    Chciałbym zauważyć, że wątkotwórca wg. swoich słów już wybronił się z
    oskarżenia ws. tego samego czynu.

    Co do adwokata przysypiającego adwokata to mamy to samo zdanie.

    > Przestaje byc jego prywatną sprawą, jeśli chce korzystać z moich pieniędzy.
    > Opieram się na tym, co napisał - nie ma pracy, bo PUP mu "nie zaoferował".

    Chociaż jego cytowana wypowiedź nie za dobrze świadczy o jego
    inicjatywie to mogą być inne przyczyny, o których nie wiemy. Chociażby
    kalectwo, które niekoniecznie już/w ogóle wiązać sie będzie z rentą
    inwalidzką.