  • 1. Data: 2011-03-25 20:14:45
    Temat: Nadpłata podatku od nieruchomości
    Od: drummer <d...@o...pl>

    Z wlasnej winy zaplacilem gminie kilkukrotnie wieksza kwote podatku niz
    byla w decyzji w sprawie wymiaru podatku. Czy ktos z Was wie moze jak
    cos takiego odkrecic ? Jaki rodzaj pisma ? co napisac w pismie ? Na co
    sie powolywac, zeby zwrocili mi nadplacone omylkowo srodki ?

  • 2. Data: 2011-03-25 20:42:40
    Temat: Re: Nadpłata podatku od nieruchomości
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/25/2011 3:14 PM, drummer wrote:
> [...]
    > cos takiego odkrecic ? Jaki rodzaj pisma ? co napisac w pismie ? Na co
    > sie powolywac, zeby zwrocili mi nadplacone omylkowo srodki ?

    w gminie nie wiedzą / nie chcą oddać?
    google też nie wie?

  • 3. Data: 2011-03-28 06:21:24
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 25-03-2011 21:14, drummer pisze:
> [...]
    > cos takiego odkrecic ? Jaki rodzaj pisma ? co napisac w pismie ? Na co
    > sie powolywac, zeby zwrocili mi nadplacone omylkowo srodki ?

    Mnie 3 lata temu przysłali pismo z zapytaniem, na jakie konto przelać
    nadpłatę. No ale zorientowali się po mnie więcej 3 miesiącach. I tak
    szybciej niż my.

    Zadzwoń do UG, zapytaj co zrobić. Mogli jeszcze nie zauważyć.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813