  • 221. Data: 2005-09-28 01:26:14
    Temat: Re: NOWY Policja zabrala mi dysk
    Od: atlanta <m...@f...com>

    Przemek R... wrote:

    > to nie obejscie to zmiana(albo wylaczenie) kolejnosci bootowania.
    > Teraz sie osmieszyles facet.

    Myslisz ze ktos kto chce zamontowac samodzielnie Linuxa, nie wie jak
    ustawic kolejnosc? I bez ustawienia kolejnosci CD jednak sie otwiera,
    ale tylko na poczatek. Popukaj sie w glowke.

  • 222. Data: 2005-09-28 01:28:13
    Od: atlanta <m...@f...com>

    Przemek R... wrote:

    > komu Bill ukradl winowsa XP? KOnretnie

    Ukradl podzespoly wielu osobom. Albo przez zwykla kradziez, albo przez
    rabunek korporacyjny.

    > wylaczone vbootowanie z cdrom?

    Do sabotazu przyznaje sie producent. Wiec dlaczego jeszcze pluskasz sie
    jak ryba w plytkiej wodzie? Zadzwon do producenta i zapytaj.

  • 223. Data: 2005-09-28 01:29:03
    Od: atlanta <m...@f...com>

    Przemek R... wrote:

    > i nie on decyduje a producent z ktorym system domyslnei hcce sprzedawaac
    > debilu

    Moze u ciebie w Wachocku. U mnie mial juz niejedna sprawe kryminalna za
    to.

  • 224. Data: 2005-09-28 01:33:20
    Od: atlanta <m...@f...com>

    Przemek R... wrote:

    > no patrz pan. Czyli nie chodzi o to co a kto to zrobil tak?
    >
    > Na poczatku byly 3 idace leb w leb Office-y,
    > -Sun
    > -lotu
    > -microsoft
    >
    > uzytkownicy wybrali microsoft, i to wiele lat temu, zanim powstal twoj
    > uzbdurany monopol,

    Wybrali tak jak "wybieraja" Windows w sklepie teraz. :-P

    > Uplynie wiele wody w Wisle zanim Sun bedzie konkurencja.

    > oo w stisunku do MOffice to gowno, ludzie nie dlatego go wybieraja ze jest
    > lepezy a dlatgeo ze jest za darmo,
    > i to jest dokladnie takie same zagranie.
    > Obludny jestes

    Wiec jeszcze dodatkowy argument przeciwko bandycie z Redmond. Place za
    laptopa z Wordem, ktorego nie chce uzywac i nie uzywam. Tylko dlatego ze
    jest umowa MSyfu z producentem.

    > www.promise.pl sklep promowany przez microsft polska , moze ty jestes
    > ubezwlasnowolniony ja nie

    Jaki to procent sprzedazy w Polsce. A jaki na swiecie?

  • 225. Data: 2005-09-28 01:34:25
    Od: atlanta <m...@f...com>

    Przemek R... wrote:

    > kretyn

    Kretynami sa tez prokuratorzy ktorzy przyskrzynili bandyte z Redmond.

  • 226. Data: 2005-09-28 14:22:37
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    W artykule <dh3u02$p8t$1@nemesis.news.tpi.pl> Bert napisał(a):

    > - MS Office 2000 Premium 2476zł
    > - Windows 2000 Server 3955zl - mialem na plycie, zeby sprawdzic co on
    > oferuje (przypomne, ze studiuje telekomunikacje)
    > - Windows 98SE szt. 3 1260zł - kopiowalem bo plyta byla porysowana
    > - Windows XP Professional 4470zl - nagrywalem 3 razy bo mi sie nie udalo
    > zrobic autorun
    dowiedz się czy Twoja uczelnia nie wykupiła licencji msdnaa na te
    programy. Jeżeli wykupiła - wtedy masz prawo je używać(jako student).
    Jeżeli nie - miej pretensje do uczelni.

    > Jestem studentem zaocznie telekomunikacji, programy sa potrzebne czasem
    > niezbedne do studiowana, wszystkie sa dostepne od kolegow z akademika.
    jakby były niezbędne do studiowania, wtedy uczelnia powinna je
    zapewniać.
    Jeżeli nie zapewnia dostepu do nich - nie ma prawa wymagać używania ich.
    Przynajmniej tak jest u mnie ;)

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    PLD Linux Developer HomePage: http://aramin.net/

  • 227. Data: 2005-09-28 16:23:38
    Od: Maciej Olędzki <l...@n...onecie>

    Dnia Sat, 24 Sep 2005 18:13:20 +0200, Bert napisał(a):

    > - Windows 2000 Server 3955zl - mialem na plycie, zeby sprawdzic co on
    > oferuje (przypomne, ze studiuje telekomunikacje)

    Jeśli system nie był zainstalowany to ja tutaj nie widzę straty MS.
    Użytkownik przecież tylko posiadał płytę z nielegalnie skopiowanym
    systemem. Czy ktoś zamierza udowodnić, że gdyby Bert nie miał możliwości
    "załatwienia" sobie pirata, to kupiłby W2k, tylko w celu pooglądania sobie
    płytki?

    > - Windows 98SE szt. 3 1260zł - kopiowalem bo plyta byla porysowana
    > - Windows XP Professional 4470zl - nagrywalem 3 razy bo mi sie nie udalo
    > zrobic autorun

    Czy to nie jest trochę dziwne, żeby wartość danego softu wyliczać poprzez
    wymnożenie ilości płyt przez cenę najdroższej wersji danego produktu?
    Czy ma sens zrównywanie wartości systemu nagranego na płytce CD do BOXowej
    wersji tego systemu? Czyżby Microsoft zapewniał wsparcie i poprawki dla
    nielegalnych użytkowników?
    Czy w tym wypadku Microsoft, rzeczywiście stracił 4470 PLN?
    IMHO strata producenta WinXP wynosiła w tym wpadku 350 PLN - ponieważ gdyby
    Bert nie posiadał pirackiego Windowsa to kupiłby wtedy OEMa za 350 PLN. I
    tyle wynosi w tym wypadku jego korzyść majątkowa. Ale chyba nie kupowałby 3
    WinXP, żeby zainstalować jeden z nich na swoim komputerze, a reszty używać
    jako drogiej podstawki pod kurz.

    > - oraz kilka smiesznych programow, ktore dostalem przy zakupie kompa: Nero,
    > powerDvd, winamp i winrar (to sa chyba darmowe??)

    Ile policzyli Ci za Winampa?
    Co do winrara to jest on darmowy przez 30 dni, a PowerDVD jest często
    dodawany do nagrywarek DVD lub napędów DVD (i nie są to piraty - zapłacił
    za nie producent sprzętu).

    Nie popieram piractwa, ale sposób obliczenia wartości tego softu nie podoba
    mi się również.

    Maciej Olędzki

  • 228. Data: 2005-09-28 16:26:41
    Od: Maciej Olędzki <l...@n...onecie>

    Dnia Tue, 27 Sep 2005 18:00:39 +0200, ElComandante napisał(a):

    > A co jeśli bym się uparł że to właśnie ja go napisałem ;))), ale wszystkie
    > źródła
    > zginęły w czasie np. kradzieży ?

    To producent pokaże, że on ma źródła z któych ten program powstał. No ale
    wtedy też nie jest wszystko stracone, bo możesz ich o kradzież oskarżyć :)

    > Zapłaciłeś za system z nowym kompem po miesiącu pada ci dysk albo płyta
    > główna i musisz za system płacić od nowa.

    Microsoft pozwala aktywować Windowsa na innym sprzęcie, o ile sprzedawca
    potwierdzi, że była to wymiana gwarancyjna.

    Maciej Olędzki

  • 229. Data: 2005-09-28 16:57:36
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > prawnej ;)
    > A co jeśli bym się uparł że to właśnie ja go napisałem ;))), ale wszystkie

    karna ? podstawe prawna porposze

    > Nie szalej - programy kosztujące w tysiącach zł dla "prywatnych" ?

    450 zl kosztuje windows xp home przeznaczony dla domu, wysil sie troche albo
    zdobadz elemnatrne wiadomosci na
    temat na ktory sie wypowiadasz

    > Zgodziłeś się na warunki licencji? Pewnie że nie odpowiedzialność
    > karna, ale cywilna jak najbardziej (która zresztą może być bardziej
    > dokuczliwa).

    mowa jest w watku o odpowiedzialnosci karnej i intrewencji policji, kazda
    inna sprawa nie dotyczy tematu,
    jak sam widzisz bzdury napisales

    P.

  • 230. Data: 2005-09-28 18:58:48
    Od: "ElComandante" <z...@w...pl>

    > 450 zl kosztuje windows xp home przeznaczony dla domu, wysil sie troche
    > albo zdobadz elemnatrne wiadomosci na
    > temat na ktory sie wypowiadasz

    Jesteś ślepy ?

    - AutoCad 2000 15065zł (potrzebny do projektu na uczelnie)
[...]
    - Corel Draw 9 za 1850zl
    - Delphi 7 Enterprise 12 600zl, 7 Professional 4200zl, Borland C++ Builder5
    Pro 3700zl

    Ktoś to kupuje żeby "pobawić" się w domu ?

    > mowa jest w watku o odpowiedzialnosci karnej i intrewencji policji, kazda
    > inna sprawa nie dotyczy tematu,
    > jak sam widzisz bzdury napisales

    Bzdury to wypisujesz Ty. Ja tylko pozwoliłem sobie na rozszerzenie wątku
    o odpowiedzialność prawną w ogóle ;)