  • 201. Data: 2005-09-27 11:22:59
    Temat: Re: NOWY Policja zabrala mi dysk
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ale tak nie moze wygladac wolna konkurencja, ze konsument musi glowic sie
    > nad obejsciem. Konsument ma miec rowny dostep to roznych OS w tym samym
    > miejscu i czasie, czyli przed polka sklepowa.

    to nie obejscie to zmiana(albo wylaczenie) kolejnosci bootowania.
    Teraz sie osmieszyles facet.

  • 202. Data: 2005-09-27 11:23:41
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Tutaj chodzi o to ze zlodziej nazywa siebie ofiara, bo mu ukradli to co on
    > sam komus ukradl. Jezeli wlasciciel stacji ukradl paliwo, to nie moze
    > mowic ze jest ofiara kradziezy, bo to nie bylo i tak jego.

    komu Bill ukradl winowsa XP? KOnretnie

    > Na ustawieniu BIOSa w ten sposob zeby nie otwieral konkurencji.

    wylaczone vbootowanie z cdrom?

    P.

  • 203. Data: 2005-09-27 11:24:11
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Moge nie kupowac wcale. Nie bandycie Gatesowi jednak o tym decydowac.

    i nie on decyduje a producent z ktorym system domyslnei hcce sprzedawaac
    debilu

  • 204. Data: 2005-09-27 11:33:24
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie jest, bo MSyf ma zmonopolizowany rynek swiatowy na procesory worda.
    > Nie ma to zadnego podobienstwa do proby storpedowania jedynej konurencji
    > na poczatku browserow.

    no patrz pan. Czyli nie chodzi o to co a kto to zrobil tak?

    Na poczatku byly 3 idace leb w leb Office-y,
    -Sun
    -lotu
    -microsoft

    uzytkownicy wybrali microsoft, i to wiele lat temu, zanim powstal twoj
    uzbdurany monopol,

    > A dlatego, ze MSyf jest praktycznie monopolista w tej materii na rynku
    > swiatowym.

    i dlatgeo ten ktos zrobi to samo nie jest zlodziejem, jestes zalosny,

    Uplynie wiele wody w Wisle zanim Sun bedzie konkurencja.
    > Ironicznie, to MSyf sam pomaga swojej konkurencji, bo OO jest naprawde
    > konkurencyjny przez wieloplatformowosc.

    oo w stisunku do MOffice to gowno, ludzie nie dlatego go wybieraja ze jest
    lepezy a dlatgeo ze jest za darmo,
    i to jest dokladnie takie same zagranie.
    Obludny jestes

    > Wszyscy jestesmy ubezwlasnowolnieni juz przy polce sklepowej.

    www.promise.pl sklep promowany przez microsft polska , moze ty jestes
    ubezwlasnowolniony ja nie

    > Co to znaczy za milion zlotych? Znaczy tyle jest napisane na kartce z
    > cena. Ale przeciez to nie jest *wartosc* !

    to jest cena ustalona przez producenta, wartosc to ilosc razy cena.
    Zapytalem Cie o konretna recz i na nia odpowiedz,

    P.

  • 205. Data: 2005-09-27 11:35:22
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > A jeszcze lepiej jezeli zapozyczy sie na smierci kupi.
    >
    > Ale tak nie powinna dzialac promocja rozwoju spoleczenstwa. Precz z
    > monopolami!

    kretyn

  • 206. Data: 2005-09-27 11:36:20
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > a: też masz zajęcia
    > b:sale są najczęściej zajęte
    > Konsultacje też w tygodniu kończą się przed zachodem słońca.
    > Pracuję od godz 8:00 do 16:00. Nie mam po prostu fizycznej
    > możliwości skorzystać z komputera na uczelni.
    > Teksty typu "trzeba było wybrać inną uczelnię/kierunek"
    > można sobie wsadzić... . Bo nikt nie mówił że na 3 semestrze
    > trafi Ci się czubek który na zaliczenie będzie chciał pracę
    > w formacie Worda ileś tam i wykresami, analizami zrobionymi
    > np. w programie Statistica.
    > Pewnie, że nikt nie mówił że będzie lekko ... ;))).

    trezba o tym pomyslec przed studiami, n apewno nie jest to wytlumaczeniem
    kradziezy co bys nie twioerdzil

    P.

  • 207. Data: 2005-09-27 11:36:47
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie wstydź sie, podaj nazwę uczelni i nazwisko owego, który to:
    > albo w niejasny sposób promuje produkty komercyjnych firm,
    > albo propaguje piractwo.
    > Może być po Twoim dyplomie, a wtedy
    > być może następcy nie będą mieli
    > takich rozterek jak Ty.

    o wlasnie tez pomysl,

  • 208. Data: 2005-09-27 11:37:31
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Uzytkownik "ramona" <f...@i...pl> napisal w wiadomosci

    > Chetnie, choc chyba szybciej wyjdzie Ci samemu.

    isip.sejm.gov.pl tam masz akty prawne rowniez te stare, znajdz ten o ktorym
    pisales i wklej, chyba ze to kolejna prze ciebie ubzludrana rzecz

  • 209. Data: 2005-09-27 11:42:12
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl>

    Dnia 27.09.2005 ramona <f...@i...pl> napisał/a:
    > Nie potrzeba udowadniac, bo Toshiba sama sie przyznaje do blokowania.

    Pokaz linka. Jak na razie nie jest to dla mnie wiarygodne twierdzenie,
    zwlaszcza ze tydzien temu instalowalem na Toshibie Linuksa. Na nowej
    Toshibie.

    --
    ,''`. Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz |||
    : :' : l...@v...icpnet.pl / +48 505 433 946 / gg://5888 |||

  • 210. Data: 2005-09-27 14:38:09
    Od: Maciej Olędzki <l...@n...onecie>

    Dnia Mon, 26 Sep 2005 21:00:30 +0200, JFK napisał(a):

    > Poszukaj Tiger Family Pack to jest wlasnie 5 licencji.

    Nie widzę większego sensu porównywania Tiger Family Pack z 5 licencjami
    OEM. To tak jakbym ja porównywał Windowsa z MSDNAA z Tiger Family Pack.

    A co się stanie jeśli jeden z członków rodziny wyprowadzi się? Będzie
    musiał kupić nową licencję?

    > OEM pomijam bo trzeba do niego kupic jakis sprzet wiec liczylem Box.

    Jak się jeszcze pośpieszysz, to zdążysz kupić OEMa z myszką.

    Maciej Olędzki