  • 1. Data: 2004-12-27 09:16:13
    Temat: NOM - przekr=EAty
    Od: The Marketer <s...@o...pl>

    Witam
    Jakis czas temu pojawiło się u mnie dwóch przedstawicieli NOM i podając
    się za pracowników TP spisało z moim ojcem umowę na "tańszy abonament"
    jak to określili. Mój ojciec nieświadomie podpisał umowę :(
    Jednakże sama umowa pozostawia braki formalne, tj. brak na niej daty i
    miejsca sporządzenia, brak podpisu osoby podpisującej umowę w imieniu
    NOM. Na tej podstawie wysłałem do NOM pismo o unieważnienie umowy.
    Niestety miesiąc później otrzymałem rachunek za rzekome rozmowy za
    pośrednictwem NOM. Sprawa jest o tyle dziwna, że na 100% nikt u mnie nie
    dzwonił przez NOM a ponadto TP poinformowała mnie w piśmie, że
    przekierowanie nastąpiło od dnia 09.11.2004, a wszystkie rzekome rozmowy
    z rachunku NOM nastąpiły w dniu 08.11.2004. Ponadto na rachunku także
    brak podpisu czy nazwiska osoby wystawiającej rachunek.
    Chcę napisać o całym zajściu jeszcz raz do NOM, opierając się na błędach
    umowy jak i rachunku, w związku z tym prosiłbym o informację, gdzie
    znajdę przepisy prawne określające wzór umowy oraz wymogi jakie musi
    stawiać rachunek (faktura VAT).
    Jeśli jest jakieś lepsze rozwiązanie, bardzo proszę o nakierowanie.

    PS. Prawnikiem nie jestem, więc proszę o wyjaśnienia "dla opornych"
    --
    Grand from Mouseland