  • 1. Data: 2002-10-28 15:45:48
    Temat: Przemyt i co by bylo ?
    Od: "koski" <k...@o...pl>

    Na wakacjach bylem w Norwegi i jako ze jestem osoba palaca wzielem ze soba
    troszke wiecej kartonow niz to jest w przepisach. (tam papierosy sa
    strasznie drogie a mozna tylko 1 karton/osobe). Czyli mozna powiedziec ze je
    przemycilem.
    Chcialbym sie dowiedziec co (gdyby mnie zlapali) za takie cos grozi ? Czy
    jest naprzyklad jakas kwota ilosc do ktorej jest to tylko przemyt "lekki" i
    w sumie konsekwencje sa znikome (jakie)?
    No i wogole jakie moga byc konsekwencje prawne za przemyt?
    Ogladajac program Granice to ludzie ze wschodu non stop cos do nas probuja
    wwozic i jakos jedyne co udalo mi sie dostrzec to ze jedynie rekwiruja im
    towar (oczywiscie przy drobnych przemytach) a oni i tak za jakis czas znow
    to samo. Wiec jak to jest z tym "Przemytem"??

    Gabriel