  • 21. Data: 2008-01-09 09:34:49
    Temat: Re: NIE-możność NIE-przedłużenia umowy!!! [Orange-MIX]
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On Jan 9, 2:20 am, Jacek_P <Z...@c...edu.pl> wrote:
    > Nie tak od razu. W umowach na czas nieokreslony obowiazuja okresy
    > wypowiedzenia. Poczytaj w regulaminie.
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    >
    > Jacek

    Umowa jest na czas okreslony, 2 lata. Dziwie sie ze wogole trzeba
    informowac o rezygnacji.

  • 22. Data: 2008-01-09 09:38:13
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>

    SzalonyKapelusznik <s...@g...com> napisal:
    > Umowa jest na czas okreslony, 2 lata. Dziwie sie ze wogole trzeba
    > informowac o rezygnacji.

    Regulaminy operatorow, bedace zalacznikiem do umowy, np. TPSA maja
    klauzule o automatycznym przejsciu umowy na czas nieokreslony,
    jezeli na 30 dni przed koncem umowy nie zlozysz wypowiedzenia.
    Ja sie osobiscie na tym poslizgnalem przy Neostradzie i musialem
    jeden miesiac placic horrendalna cene "nieokreslonej". Po czym
    wkurzony z TPSA sie rozstalem.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 23. Data: 2008-01-09 09:42:38
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 09 Jan 2008 01:34:49 -0800, SzalonyKapelusznik napisał(a):

    > Umowa jest na czas okreslony, 2 lata. Dziwie sie ze wogole trzeba
    > informowac o rezygnacji.

    Nigdy nie widziałem umowy na komórkę na czas określony. Zawsze są na czas
    nieokreślony.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis, najlepsze czasopismo w internecie ==> http://olgierd.bblog.pl/

  • 24. Data: 2008-01-10 04:54:11
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Seryozha wrote:

    > A co jeśli pracownik salonu i tego także odmówi? (Tzn. wpisania odmowy na
    > podaniu czy czegokolwiek...)
    > Już się kiedyś niestety spotkałem z taką właśnie sytuacją.

    wysłać listem poleconym

  • 25. Data: 2008-01-10 08:20:30
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 09 Jan 2008 03:27:40 +0100, Seryozha napisał(a):

    > no tak ale jeśli chodzi o część dotyczącą właśnie faktu obowiązywania
    > umowy - to jakby chodziło o wszystko

    Umowa obowiązuje, ponieważ nie została wypowiedziana. Wszystkie umowy
    promocyjne operatorów GSM to jest nic innego jak umowa na czas
    nieokreślony z zastrzeżonym (np. 24-miesięcznym) okresem, w którym
    abonent nie może jej wypowiedzieć.
    Po upływie zastrzeżonego okresu umowa jest taka sama jak była (na czas
    nieokreślony), tyle, że klient może już ją wypowiedzieć w sposób
    określony regulaminem (a więc zapewne na koniec następnego okresu
    rozliczeniowego).

  • 26. Data: 2008-01-10 08:59:57
    Od: "Monika Kowalik" <k...@N...gazeta.pl>

    s...@g...com napisał(a):

    > je
    > =BFe "za

    W erze jest tak zapisane w większości umów z telefonem, że umowa automatycznie
    podlega przedłużeniu na czas nieokreślony (czy na kolejne dwa lata). Tyle, że
    w każdej chwili możesz zrezygnować tzn. wypowiadasz umowę na 30 dni przed
    terminem rozwiązania. Spóźnienie się o 1 dzień skutkuje przedłużeniem umowy o
    kolejny okres rozliczeniowy.

    W każdej chwili można zrezygnować przecież z umowy. Pytanie tylko ile nas to
    będzie kosztowało. Przy standarodwych promocyjnych umowach na okres 2-letni
    można rozwiązać umowę, ale są sankcje karne rzędu paru tysięcy zniechęcające
    klienta do tego typu działań. Po upływie okresu umowy (nie podpisując
    następnej) umowa ulega przedłużeniu, ale nie ma już tych kar, które wyrównują
    im koszt telefonu promocyjnego i "utracone" wpływy z abonamentu.

    Mnie próbowała podobnie "wkręcić" pani z TPsa. Polecam długo się zastanawiać
    przed podpisaniem lub przedłużeniem umowy z operatorem telekomunikacyjnym...

  • 27. Data: 2008-01-11 12:43:06
    Od: Seryozha <S...@o...onet.eu>

    witek wrote:

    > wysłać listem poleconym

    O, dzięki za konkretną odpowiedź! :)
    Jeszcze tylko proszę o podpowiedź: GDZIE? Czy do tego salonu gdzie była
    podpisywana umowa 2 lata wcześniej czy do "centrali" Orange?

    --
    Seryozha

  • 28. Data: 2008-01-11 12:44:20
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Fri, 11 Jan 2008 13:43:06 +0100, Seryozha napisał(a):

    > O, dzięki za konkretną odpowiedź! Jeszcze tylko proszę o podpowiedź:
    > GDZIE? Czy do tego salonu gdzie była podpisywana umowa 2 lata wcześniej
    > czy do "centrali" Orange?

    PTK Centertel Sp. z o.o. ul. Skierniewicka 10a, 01-230 Warszawa.