  • Data: 2005-12-25 18:46:24
    Temat: NASK i sprawa sprzed kilku lat...
    Od: Olo <l...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Wpadla mi ostatnio taka ciekawa mysl...
    Otóż parę lat temu wykupiłem sobie domeny w NASKU sztuk dwie za 300 pln
    netto rocznie jedna... W regulaminie NASK'u bylo dokladnie napisane, ze
    w przypadku nie zaplacenia abonamentu za kolejny rok (oplata z góry)
    utrzymanie takiej domeny zostaje automatycznie wstrzymane... Rezygnując
    z owych domen po prostu nie zapłaciłem za kolejny rok , jednak po pół
    roku przyszło zawiadomienie itp itp. w końcu schudłem o te 600 netto +
    odsetki...

    Parę miesięcy później przeczytałem artykuł w chipie o redaktorze tego
    pisma, od którego zostały wyłudzone pieniążki za domenę tak jak ode mnie
    --> http://www.chip.pl/arts/archiwum/n/articlear_106149.
    html

    I pytanie - czy jest w tym momencie szansa na odzyskanie tych pieniędzy,
    gdy dokonałem już wpłaty i minęło trochę czasu..?
    pomocy ;)