    From: "TomeG" <t...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Myszka Logitech, OEM + wada i brak instrukcji
    Date: Mon, 03 Nov 2003 11:32:57 +0100

    Witam,
    W piatek zakupilem za 59 zl w sklepie komputerowym mysz optyczna firmy
    Logitech. Zdecydowalem sie na ta firme poniewaz wczesniej mialem przez kilka
    lat myszke tej firmy i bylem b.zadowolony. Kupilem rowniez myszke optyczna
    poniewaz nie ma sie problemow z czyszczeniem, nie potrzeba podkladki i teraz
    podobno 'taka moda' :). W sklepie poprosilem o przeglad myszek ww. firmy,
    wybralem wersje OEM - czyli sama myszka w folii (+ mala naklejka, ale o tym

    izej) - i NIC wiecej, zadnego pudelka, instrukcji, niczego. OK, niby do myszki

    nic nie musze miec, zwlaszcza, ze sprzedawca zapewnil, ze dziala po
    podlaczeniu, nie potrzeba dod. oprogramowania. Mial racje, ale... Ale mysz od

    zasu do czasu 'skacze'... Po prostu, podczas pracy kursor nagle glupieje, ni z

    ego ni z owego nagle b.szybko pojawia sie w ktoryms z rogow ekranu. I niestety

    przeszkada mi to w pracy. Nie zdaza sie to czest, ale placac 60 zl kupowalem
    produkt ktory mial dzialac bezproblemowo - a tu taki problem! Sprawdzalem
    myszke na roznych podlaozach, na gladkiej bialej kartce, na biurku, na
    podkladce - zawsze to samo :(((. Powtarzam, nie jest to czeste (raz na 3h
    pracy) ale sie zdaza)
    I teraz pytanie:
    - w jaki sposob domagac sie zwrotu pieniedzy (czy jest to w ogole mozliwe w
    mysl instniejacych przepisow?) Na jakiej podstawie? Czy moge traktowac to jako
    uszkodzenie??? Juz po zakupie pytalem kilku znajomych i mowili mi, ze z

    ptycznymi myszkami podobno to 'normalne' (normalne???, ze nie dzialaja tak jak

    maja???). Obojetnie czy jest to 'standard' - ja nie moge normalnie pracowac
    (Autocad, Corel).
    Prosze o pomoc, nie chodzi tu o pieniadze (no, moze troche), ale glownie o
    dzialajacy sprzet - jak spowodowac by przy zakupie kolejnej, moze drozszej
    myszy nie spotkac sie z tym samaym i przy zwrocie nei uslyszec - TRUDNO, kupil
    pan, odpakowal to nic z tego nie oddamy panu pieniedzy...
    No i dodatkowa sprawa, czy sprzedawca ma prawo (wydaje mi sie, ze nie)
    sprzedawac wersje myszki OEM, gdzie na woreczku jest naklejka na ktorej w
    jezyku angielskiem, jest napisane, ze ww. towar moze byc sprzedawany wylacznie
    z nowymi komuterami -a ja oczywiscie kupilem ta myszke samodzielnie... I
    oczywiscie abstrachujac od sprzedazy OEM-owej, jak sie orientuje w mysl
    polskich przepisow taki produkt powinien byc sprzedawany z polska instrukcja.

    am nadzieje, ze wszystko dokladnie wyjasnilem - czekam na jaksa porade, co mam

    zrobic ww. kwestii? Jakie mam argumenty itp...
    --
    TomeG
    archiwum i przeszukiwanie newsów