  • Data: 2003-06-06 21:43:01
    Temat: Moze juz bylo,ale raz jeszcze: system argentynski
    Od: <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szanowni Państwo!
    Być może problem, o których pragnę napisać na grupie był poruszany, ale
    w związku z licznymi programami telewizyjnymi oraz artykułami prasowymi
    (ostatni numer "Angory") na temat firm działających w systemie
    argentyńskim mam kilka wątpliwości...
    Czy w państwie prawa, za które Polska pragnie uchodzić nie ma sposobu,
    aby ludzie odzyskali wpłacone pieniądze (często pracownicy biur kłamią,
    oszukują, świadomie wprowadzają klientów w błąd)? czy nie ma sposobu,
    aby zwykły człowiek wygrał "wojnę" o swe własne podstępnie wyłudzone
    pieniądze?
    Jestem przerażony. Mówi się, pisze o oszustwach, ale nie podaje się
    sensownej recepty na poradzenie sobie z problemem grupy ludzi, która
    żeruje na trudnej sytuacji, biedzie zwykłych ludzi.
    Co zrobić? jak odzyskać pieniądze? Czekam na pomysły i rady!Postanowiłem
    rozwiązać ten problem, gdyż bliska mi osoba "wpadła" w system
    argentyński....
    Janusz
    j...@h...pl
    j...@i...net.pl