  • 71. Data: 2006-01-24 03:08:02
    Temat: Re: Moralnosc sedziow
    Od: trout <l...@h...com>

    Pav wrote:

    > Google Ci zamkneli?Baranie?\

    W google, bucu, to mozna znalezc informacje ze Hitler byl kobieta.
    Pytanie bylo do autora. W odpowiedzi na oczywista bzdure.

  • 72. Data: 2006-01-24 03:08:36
    Od: trout <l...@h...com>

    Przemek R... wrote:

    > dotyczyc kazdego obywatela, czy to nie ty mowiels ze wszyscy sa rowni? czyz
    > tego nie zaweira konstytucja na ktora tak czesto sie powolujesz?

    Ten paragraf nie ma zastostoswania do tego konkretnego przypadku
    Nieznalskiej.

    > a skad wiesz ze nie byli?

    Przeciez wystepowali w mediach i sami mowili.

    > Zreszta to nie ma obsolutni ezadnego znaczenia,
    > definicje slowa "publicznie" podalem wczesniej,
    > art nie wymaga obrazy uczuc konretnej osoby, wszystko odbylo sie zgodnie z
    > prawem

    Publicznie moze i tak, ale nie mialo to wplywu na uczucia, bo bereciki
    nawet nie wiedzialy gdzie ta galeria jest.

    > prawnei tez, przeczytaj definicje poocnictwa w kk,

    rotfl

    Galearia i pomocnictwo.

    Co? Dyrektor obmyslal plan jak tu obrazic Kowalska z ul. Zielonej 15?

    > a przetepstwo tutaj
    > polega na wystawieniu czegos takiego w galerii,

    brak jeszcze elementu emocji widza przebywajacego w tym czasie na drugim
    koncu gminy.

  • 73. Data: 2006-01-24 11:05:31
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ten paragraf nie ma zastostoswania do tego konkretnego przypadku
    > Nieznalskiej.

    ma

    > Publicznie moze i tak, ale nie mialo to wplywu na uczucia,

    mialo, u mnie tez. Huja przyklejono w miejsce kogos do kogo sie modle.

    bo bereciki
    > nawet nie wiedzialy gdzie ta galeria jest.

    to nie jest istotne, to tak jakbys chcial karac za probe zabojstwa tylko
    wtedy gdy kula trafi w danego czlowieka.

    > rotfl
    >
    > Galearia i pomocnictwo.
    >
    > Co? Dyrektor obmyslal plan jak tu obrazic Kowalska z ul. Zielonej 15?

    przeczytaj definicje to poznasz odpowiedz. Art 18 ust 3 kk

    > brak jeszcze elementu emocji widza przebywajacego w tym czasie na drugim
    > koncu gminy.

    nie, nie ma w art nic o emocjach, a o zniewazeniu uczuc poprzez zniewzenie
    przedmiotu czci religijnej, a krzyz z Jezusem niewatpliwie jest takim
    przedmiotem.

    P.