  • 1. Data: 2005-04-19 10:32:04
    Temat: Monitor Sadowy - opłata w postepowaniu o zasiedzenie gruntu.
    Od: "Grzegorz" <w...@p...onet.pl>

    Witam
    Prowadzę postępowanie o zasiedzenie gruntu i sad zobowiazał mnie do wplaty
    kaucji na poczet kosztów w wysokoiści 600 zł - za ogłoszenie wezwania do
    stawienia sie spadkobierców w Monitorze Sadowym. Kwota jest nuiestety za duza
    dlamnie i mam pytanie czy mozna jej uniknąc lub czy jesli wycofam sprawe ( bo
    nie wiem czy jest to warte 600 zł ) to czy wtedy uniknę konieczności zapłaty
    tej kwoty
    Pozdrawiam
    Grzegorz