  • 1. Data: 2002-08-27 18:16:15
    Temat: Molestowanie?
    Od: "tomciar" <t...@p...com>

    Jestem po raz pierwszy wiec witam wszystkich grupowiczow i zarazem prosze o
    pomoc.
    Co mozna zrobic w takiej oto dosc nietypowe (a moze typowej?) sprawie.
    Mialem kiedys dziewczyne (wiadomo, kazdy kiedys miał :-) ). Znajomosc
    zakonczylem, lecz byla nie chce dac za wygrana. Meczy gluchymi telefonami,
    jesli tylko mnie zauwazy z obecna dziewczyna (sledzi mnie) obrzuca
    wyzwiskami, doszlo nawet do rekoczynow. Moze to wydawac sie smieszne, ale
    trwa to juz 6 miesiecy i nie bardzo chce sie skonczyc. Nie jestem tez
    gowniarzem, mam 26 lat i bez powodu nie pytalbym sie specjalistow! Prosze o
    info, czy mozna jakos prawnie zabezpieczyc sie przed takim znecaniem sie
    (mala miejscowosc, przeprowadzenie sie nie wchodzi w gre)
    Pozdrawiam,

    Tomek.