  • Data: 2007-08-15 17:42:36
    Temat: Moje prawa w mieszkaniu spółdzielczym.
    Od: "VSS" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam !

    W mieszkaniu 3 pokojowym lokatorskim mieszkam z żoną i dzieckiem. Jesteśmy
    tu zameldowani. Wraz z nami mieszka moja matka i ona ma 100% "udziałów". Ja
    nie jestem członkiem spółdzielni. Obecnie trwa przekształcenie mieszkania z
    lokatorskiego na własnościowe. Matka ma ochote po przekształceniu na zamianę
    tego mieszkania na dwa mniejsze. Jakie mam prawa do pozostania w tym lokalu
    ? Czy można mnie z rodziną bez mojej zgody "wysiedlić" z tego mieszkania ?
    Czy matka może bez mojej zgody wykonać operację zamiany ?

    --
    Artur