  • 1. Data: 2007-10-05 20:11:06
    Temat: Moje poglądy utożsamia wiekszość Polaków
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Po zabraniu udziału w tej ankiecie http://wybory2007.wp.pl/kalkulatorq.html
    Wyszła mi średnia krajowa:

    Samoobrona RP - 75% zbieżnych odpowiedzi

    Pozostałe partie:

    a.. Polska Partia Pracy - 65%
    b.. Liga Prawicy Rzeczpospolitej - 65%
    c.. Polskie Stronnictwo Ludowe - 60%
    d.. Prawo i Sprawiedliwość - 55%
    e.. Lewica i Demokraci - 55%
    f.. Platforma Obywatelska - 45%
    I tak powinni głosować Polacy, którzy chcą dobrze dla Polski i swoich rodzin.

    boukun

  • 2. Data: 2007-10-05 21:38:40
    Temat: Re: Moje poglądy utożsamia wiekszość Polaków
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    a to lepper nie jest zydem ? :)

    --
    IDZ NA WYBORY! Albo ONI zagłosują ZA CIEBIE!
    http://pl.youtube.com/watch?v=KHoe8S_HF7s

  • 3. Data: 2007-10-06 14:48:41
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:fe6ase$9u2$1@inews.gazeta.pl...
    >a to lepper nie jest zydem ? :)

    Według Bubla tak, według mnie raczej ma niemieckie korzenie. Jedyny, który
    się żydostwa oficjalnie wypiera, a Żydzi tego nie robią.

    boukun