  • Data: 2007-02-04 12:32:43
    Temat: Moje boje z WKU ciąg dalszy...
    Od: "Gandalfini" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Niemal całość napisałem w http://42.pl/u/pAa
    Jednak zapomniałem wspomnieć o jeszcze jednej istotnej rzeczy ->
    Przed podpisaniem karty powołania twierdziłem, że jestem pacyfistą i
    będę ubiegał się o zastępczą służbe wosjkową. Jednak pan komendant
    pwoiedział, "że ja mu wyglądam na filozofa" i na tym skończyła się
    nasza rozmowa :|
    Znajomy podpowiedział mi, że swoim zachowaniem złamał któryś z podstaw
    Konstytucji RP, przeleciałem całą konstytucję (dokładnie Wolności,
    prawa I obowiązkiI człowieka I obywatela)
    I znalazłem następujące podpunkty, którymi mógłbym się wesprzeć w
    zaskarżeniu karty powołania:
    Art. 32.
    1. Wszyscy są wobec prawa równi. Wszyscy mają prawo do równego
    traktowania przez władze publiczne.
    2. Nikt nie może być dyskryminowany w życiu politycznym, społecznym
    lub gospodarczym z jakiejkolwiek przyczyny.
    Ponadto:
    Art 51.4
    Każdy ma prawo do żądania sprostowania oraz usunięcia informacji
    nieprawdziwych, niepełnych lub zebranych w sposób sprzeczny z ustawą.
    Chodzi mi o to, że traktując mnie za przeproszeniem, jak "g***o nie
    uszanował mojej wolności osobistej (przecież mam prawo w naszym
    matriksie do wolności wyznań ?)
    Nie będę się odwoływał od karty powołania tylko od razu starał się o
    jej unieważnienie i skierowanie mnie na ponowną komisję lekarską. A
    żeby to zrobić, muszę mieć do tego podstawy prawne, zamierzam się
    wybrać z gotowym pismem do prawnika (wtedy mniej ze mnie zedrze;) )
    Jeżeli jestem w błędzie proszę o sprostowanie i nakierowanie mnie
    "mniej więcej" na odpowiednie akty prawne.