  • Data: 2007-02-04 17:21:32
    Temat: Re: Moje boje z WKU ciąg dalszy...
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ano dałem, ale chcę to odkręcić ;]
    > Zresztą nasza "rozmowa" polegała na opieprzaniu mnie i straszeniu.
    > Zanim tam poszedłem to wiedziałem, że nie musze nic podpisywać, ale on
    > to nieźle rozgrał.
    > Jak odmawiałem podpisania tego pierdzielca zwołał 2 świadków, wszysko
    > wyglądało że to ja popełniam błąd.
    > Ponadto ci "świadkowie" też twierdzili że to ja robię błąd. Wszystko
    > było za bardzo autentyczne - nawet ty mógłbyś zwątpić:|

    No to nie obcyndalaj sie, tylko skarge na tego goscia oraz jego dwoch
    swiadkow. Pisemnie, do przelozonych.

    Jeszcze troche podywaguje... W celu ochrony swoich praw masz pelne prawo
    zagrozic im postepowaniem cywilnym w przypadku gdyby nie uznali Twojego
    podpisu za wymuszony/niewazny. Oczywiscie, jezeli narpawde miales prawo
    odmowic tego podpisu.

    (grozenie z pomoca dwoch swiadkow zlozeniem sprawy do prokuratury, grozenie
    zlozeniem falszywych zeznan, grozenie nieistniejaca odpowiedzialnoscia
    karna - w kwestii "czy musi podpisac")
    Art. 190.
    § 1. Kto grozi innej osobie popełnieniem przestępstwa na jej szkodę lub
    szkodę osoby najbliższej, jeżeli groźba wzbudza w zagrożonym uzasadnioną
    obawę, że będzie spełniona, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności
    albo pozbawienia wolności do lat 2.
    § 2. Ściganie następuje na wniosek pokrzywdzonego.

    Skieruj tez sprawe do prokuratury - zostales zastraszony i zmuszony do
    podpisania, a poziom nerwow pewnie bedzie widoczny na Twoim podpisie (to juz
    wykaze opinia bieglego grafologa). Poprawcie mnie, jesli sie myle - ale
    wedlug mnie to bedzie:

    (zostales zmuszony, podpis jest, grozba byla bezprawna, bowiem grozono Ci
    odpowiedzialnoscia prawna podajac nieprawde, wojskowi nie mieli tez na celu
    ochrony swoich praw, wiec nie mieli prawa Ci grozic prokuratorem)
    Art. 191.
    § 1. Kto stosuje przemoc wobec osoby lub groźbę bezprawną w celu zmuszenia
    innej osoby do określonego działania, zaniechania lub znoszenia, podlega
    karze pozbawienia wolności do lat 3.

    Ze wzgledu na to, ze powolales sie na swoje przekonania religijne... jakbys
    byl w stanie to udowodnic, to moglbys jeszcze zglosic do prokuratora:

    (jezeli rzeczywiscie miales prawo nie podpisac a zostales do tego zmuszony,
    to zostales ograniczony w przyslugujacych Ci prawach)
    Art. 194.
    Kto ogranicza człowieka w przysługujących mu prawach ze względu na jego
    przynależność wyznaniową albo bezwyznaniowość, podlega grzywnie, karze
    ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.

    Pozdrawiam, prosze o komentarze/poprawki mojego skromnego toku rozumowania -
    jestem laikiem w tych sprawach :-)

    Andrzej