  • 51. Data: 2006-02-18 15:10:42
    Temat: Re: Moher na pasach
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    bbg wrote:

    > Kierowca, to przewiduje wtargniecie pieszego
    > i nie musi uzywac niesamowitego refleksu.

    Jaaaaaaaaasne. Upadek meteorytu i rzucenie się samobójcy pod koła też
    przewiduje.

    > Kazdy inny, to debil.

    Miło, że się przedstawiasz.

  • 52. Data: 2006-02-18 15:10:47
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Sat, 18 Feb 2006 14:17:33 GMT, bbg napisał(a):

    > A czyje rece byly na kierownicy?
    Ba! czy je ręce nalały paliwo do tego auta? Pójdźmy dalej: czyje ręce te
    paliwo wytworzyły? Nie bójmy się zadać następnego oczywistego pytania:
    czyje ręce przeliczyły pieniądze za ropę zużytą na wytwrznie tego paliwa?
    Wiadomym powszechnie jest, kto czerpie kolosalne zyski z sektora
    energetycznego i bankowego. Czas już skończyć z morderczymi działaniami
    wiadomych kręgów wobec słuchaczy jedynego radia...
    -da capo ad absurdum-

    --
    pozdro
    poreba

  • 53. Data: 2006-02-18 15:14:33
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    Dnia 2006-02-18 16:07, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Jak niby lusterkem miałby zadbać o to, żeby "ten z tyłu" jechał na tyle
    > daleko, żeby nawet przy wtargnięciu pieszego i awaryjnym hamowaniu
    > tamten z tyłu zdążył się zatrzymać?

    Pomijając fakt, że w trakcie nagłego hamowania oceniasz prędkość i
    odległość oraz ewentualne możliwe manewry, które sprawią iż unikniesz
    uderzenia. No ale jak widać temten naciska hamulec i patrzy w lusterko,
    czy mu coś w dupę nie wjedzie :>

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 54. Data: 2006-02-18 15:16:01
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Sat, 18 Feb 2006 14:38:36 GMT, bbg napisał(a):

    > Lod i 20km/g
    A jaką wielkość określasz w kilomatrach na gram, bo się pogubiłem.
    > Debil jestes.
    dziwny podpis

    --
    pozdro
    poreba

  • 55. Data: 2006-02-18 15:16:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Michał "Kaczor" Niemczak wrote:

> [...]
    > odległość oraz ewentualne możliwe manewry, które sprawią iż unikniesz
    > uderzenia. No ale jak widać temten naciska hamulec i patrzy w lusterko,

    Może to telekinetyk ;) I siłą woli odpycha tego z tyłu ;)

  • 56. Data: 2006-02-18 15:17:01
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    Dnia 2006-02-18 15:38, Użytkownik bbg napisał:

    > Debil jestes.

    Racz nie robić wycieczek osobistych na grupie. Co do postu - tak, jak
    bym miał 2-3 pasmową jezdnię to bym po lodzie jechał nawet 40. Wszystko
    zależy od WARUNKÓW a nie TYLKO od nawierzchni i prędkości. Inaczej po
    lodzie pojadę pod blokiem a inaczej na międzymiastowej trasie - proste?

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 57. Data: 2006-02-18 15:19:52
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    Dnia 2006-02-18 15:24, Użytkownik bbg napisał:

    > a czy da sie przewidziec ze jednak z grupki na pasach ktos wyskoczy?

    To się nazywa wtargnięcie i to pieszy ponosi odpowiedzialność za
    ewentualne zdarzenie.

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 58. Data: 2006-02-18 15:25:42
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    Dnia 2006-02-18 15:51, Użytkownik bbg napisał:

    > Na tym kto trzyma rece na kierownicy spoczywa obowiazek zachowania bezpieczenstwa.
    > Od oceny w danej sytuacji co jest bezpieczne jest mozg kierowcy, a nie
    > ustawa.

    Jak stanę na torach i będę czekał na intercity to debilem będzie
    maszynista, który nie przewidzi kretyna albo desperata na torach? Weź
    zacznij myśleć co wypisujesz bo bredzisz. A przepisy są jakie są i nie
    wzieły się z powietrza. Powstały w oparciu o realia jakie występują na
    drodze i każdy "debil" wie, że może spotkać innego "debila" ale z tego
    powodu nie muszę zwalniać przy każdym pieszym jakiego zobaczę, bo
    przecież może mi wskoczyć pod koła i bez przejścia. I co wtedy?
    Wtargnięcie takie samo. Też wtedy nazwiesz kierowcę kretynem?

    A teraz PLONK (za epitety).

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 59. Data: 2006-02-18 15:31:10
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *Andrzej Lawa* wypowiedziała
    te słowa:

    > ROTFL

    Wcale nie takie ROTFL bo prawdą jest, że OC załatwia sprawę ciężaru
    odszkodowania, jednak nie załatwia sprawy odpowiedzialności.
    Już cytowano przepisy, z których wynika, że odpowiedzialność posiadacza
    pojazdu mechanicznego opiera się na zasadzie ryzyka (nie winy), nb.
    dlatego właśnie OC na auto jest obowiązkowe.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    ||| gsm: 502defunk ||| JID: o...@j...org |||

  • 60. Data: 2006-02-18 15:32:05
    Od: Sender Bell <s...@s...pl>

    Tiger napisał(a):

    > Nie znasz sytuacji (miejsce, warunki).....

    Jakiś czas temu taka sytuacja była przedstawiona w "Drogówce".
    Baba wtargnęła na jezdnię, samochód ją potrącił.
    Przyjechała policja i z miejsca wlepili babie mandat. Nie było nawet
    mowy o winie kierowcy.

    --
    Sender Bell