  • 21. Data: 2005-08-04 14:08:20
    Temat: Re: Moge miec problem - prosze o porade
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    kam:

    > ile on ma lat?

    Syn 10, napastnik jakie 13, cos kole tego.
    Pozdr. Dulek

  • 22. Data: 2005-08-04 16:08:40
    Od: "Roman G." <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 4 Aug 2005 16:08:20 +0200, Dulek napisał(a) w wiadomości:

    > Syn 10, napastnik jakie 13, cos kole tego.

    Skończone 13?

    --
    Obowiązki i prawa ucznia - forum dyskusyjne:
    zaprasza:

  • 23. Data: 2005-08-04 16:13:07
    Od: "Roman G." <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 4 Aug 2005 15:36:41 +0200, Dulek napisał(a) w wiadomości:

    > Ponadto kwit, ktory dostalem dzisiaj spowodowal to, ze zaloze gowniarzowi
    > sprawe o pobicie mojego syna.

    Możesz jeszcze założyć sprawę cywilną o odszkodowanie, przeprosiny i
    wpłacenie nawiązki na wskazany cel społeczny.
    Możesz też spróbować sprawę rodzicom w sądzie rodzinnym za niewłaściwe
    wykonywanie obowiązków rodzicielskich. Z tego co prawda będzie co najwyżej
    trochę dymu, nie ognia, ale jakiś tam dla nich kłopot.

  • 24. Data: 2005-08-04 21:01:42
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Roman G.:
> [...]
    > wykonywanie obowiązków rodzicielskich. Z tego co prawda będzie co najwyżej
    > trochę dymu, nie ognia, ale jakiś tam dla nich kłopot.

    Bije sie z myslami, bo jak zaloze gowniarzowi sprawe, jego rodzice moga mi
    zalozyc cywilna o pobicie (wytargalem kolesia za uszy). I teraz sam nie
    wiem, czy warto...
    Takie dziwne czasy jakies, ze napastnik moze byc gora.
    Pozdr. Dulek

  • 25. Data: 2005-08-04 21:02:37
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Roman G.:
    > Skończone 13?

    A to musze sie dowiedziec. Jakie to ma znaczenie?
    Pozdr. Dulek