  • 71. Data: 2024-05-18 10:38:17
    Temat: Re: Mini Netykieta polskich grup i list dyskusyjnych
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 18.05.2024 o 00:27, _Master_ pisze:

    > Nie zależy mi aby mnie czytali ludzie którzy nie potrafią odpisywać bez
    > podglądu poprzedniej wiadomości.

    Która ignorancja wygra?

  • 72. Data: 2024-05-18 10:40:04
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 18.05.2024 o 00:28, _Master_ pisze:

    > Nie muszę nic robić. Ty masz problem aby mi odpowiedzieć.

    A nic mi nie wiadomo bym miał jakiś problem. Nie cytuj to zobaczysz jak
    będzie.

    > Jak nie potrafisz to jesteś białym, myślącym człowiekiem i nie musisz.

    A nie krasnalem?

    > Jesteś?

    Jesteś krasnalem?

  • 73. Data: 2024-05-18 10:44:32
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 18.05.2024 o 00:22, _Master_ pisze:
    > Wszyscy wiedzą komu odpowiadasz bo to wyświetla czytnik. Tu nie trzeba
    > się niczego domyślać.

    Czytnik pokazuje w danym momencie tylko jeden artykuł. Jak nie ma w nim
    cytatów to nikt nie szuka poprzedzających artykułów by dowiedzieć się co
    tam komentowałeś. Po prostu skomentuje to, co jest w twoim artykule
    jasne a resztę oleje.

    > Jeśli masz problem z odpowiedzą na post którego w danej chwili nie
    > widzisz (nie potrafisz zapamiętać) możesz tamten wyświetlić w osobnym
    > oknie albo sobie go skopiować.

    Ty masz problem z dotarciem do ludzi więc Ci piszę na czym on polega.

    > To nie jest trudne.

    Cytowanie nie jest trudne.

  • 74. Data: 2024-05-18 10:46:33
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    No co Ty, naprawdę nie domyślasz się? :-)

    Tak właśnie wygląda pisanie naszego kolegi jak ja teraz piszę. ..j wie
    do kogo to odpisałem i nie będziemy tego wszyscy sprawdzali tylko co
    najwyżej odfiltrujemy delikwenta bo kłopotliwy jest.

  • 75. Data: 2024-05-18 16:51:42
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 16 May 2024 22:12:46 +0200, Kviat napisał(a):

    > Należysz do mniejszości, która przez tyle lat istnienia
    > klientów/czytników news nie zdołała nauczyć się ich obsługi, więc...

    Popatrzcie tylko jak nasz dzielny Master nawołuje do stosowania
    netykiety, cyt.:
    "Dlaczego koooooorwa nie tniesz cytatów?"
    Najwyraźniej wziął sobie do serca nasze nauki :) Może jest jeszcze
    szansa dla niego?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 76. Data: 2024-05-19 18:29:51
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 18.05.2024 o 10:36, io pisze:

    > A jeśli nie ja mam problem tylko Ty?

    Ja czytam i odpowiadam jak chcę bez problemu.

    Trochę mnie wkooorwia jak jakaś łajza nie tnie cytatów.

  • 77. Data: 2024-05-19 18:30:52
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 18.05.2024 o 10:38, io pisze:
    > Która ignorancja wygra?

    Będziesz ZWYCIĘZCĄ jak nie napiszesz kolejnego postu nie na temat.

  • 78. Data: 2024-05-19 18:33:00
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Nie cytuję.

    Błogość SPOKÓJ...

    Gamoń melduje zacięcie i mi nie odpisze bo NIE wie jak ;-)

  • 79. Data: 2024-05-19 18:34:40
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Skoro ja nie widzę, to nie wszyscy.

    Jak Ci pomóc?

    Może użyj darmowego programu od Mozilli

  • 80. Data: 2024-05-19 18:36:04
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 18.05.2024 o 10:44, io pisze:
    > Czytnik pokazuje w danym momencie tylko jeden artykuł. Jak nie ma w nim
    > cytatów to nikt nie szuka poprzedzających artykułów by dowiedzieć się co
    > tam komentowałeś.

    Rozwaliłeś mnie gościu ;-)

    Jak Ty czytasz książki? Przecież tam na jednej kartce ...