  • 31. Data: 2024-05-16 15:30:38
    Temat: Re: Mini Netykieta polskich grup i list dyskusyjnych
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 16.05.2024 o 13:01, io pisze:
    > ale na razie nie robi się więc sens cytowania pozostaje.

    Po co jeśli odpowiadam na całość wiadomości?

  • 32. Data: 2024-05-16 15:34:25
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 16.05.2024 o 13:01, io pisze:
    > Niby w jaki sposób? Skąd skrypt ma wiedzieć jaki jest kontekst
    > wypowiedzi? Ludzie tego nie ogarniają przy cytowaniu a co dopiero skrypty.

    W poście który właśnie napisałeś zacytowane jest jeszcze 2 wcześniejsze
    posty. (czasem jest to jedna linijka odpowiedzi na 20)
    Mój skrypt to wie i potrafi te STARE "zwinąć"

    Dziwię się TOBIE po hooooooooja zacytowałeś 2 wcześniejsze posty.

    Czy Ty jesteś POPIERDOLONY? ;-)

  • 33. Data: 2024-05-16 15:36:38
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 16.05.2024 o 13:01, io pisze:

    > Google był najbardziej zgodny ze standardami. Umiał np cytować z zawijaniem.

    W kwestii zboczeńców się nie będę wypowiadał ;-)

    PS. Widzisz że czasem cytowanie jest pożądane jak tutaj. I to zrobiłem.

    Ale jest whooooj sytuacji że NIE MA POTRZEBY.

  • 34. Data: 2024-05-16 15:48:28
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 16.05.2024 o 15:28, _Master_ pisze:
    > Odpowiedziałem na Twój post BEZ CYTOWANIA
    >
    > Nie widzisz że Tobie odpisałem?

    No W TB może być problem przy długim wątku.
    Kiedyś w TB były linie drzewka wątku, teraz tylko akapit/wcięcie i
    trudno wizualnie zidentyfikować komu odpisujesz.

    Robert

  • 35. Data: 2024-05-16 16:27:30
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > No W TB może być problem przy długim wątku.
    > Kiedyś w TB były linie drzewka wątku, teraz tylko akapit/wcięcie i
    > trudno wizualnie zidentyfikować komu odpisujesz.

    Czyli widać a tylko jakieś ŁAJZY mają życiowe problemy i wycierają sobie
    gęby netykietą z wykopalisk.

    LINIJKĘ SOBIE NARYSUJ ;-)

    Albo zmień czytnik;-)

    Sorry nie mogłem się powstrzymać ;-)

  • 36. Data: 2024-05-16 16:30:31
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 16 May 2024 16:27:30 +0200, _Master_ napisał(a):

    > Czyli widać a tylko jakieś ŁAJZY mają życiowe problemy i wycierają sobie
    > gęby netykietą z wykopalisk.
    >
    > LINIJKĘ SOBIE NARYSUJ ;-)
    >
    > Albo zmień czytnik;-)
    >
    > Sorry nie mogłem się powstrzymać ;-)

    Może przestałbyś już pierdzieć w salonie i twierdzić że to OK?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 37. Data: 2024-05-16 19:01:25
    Od: Jacek Marcin Jaworski <j...@a...pl>

    W dniu 16.05.2024 o 14:56, ąćęłńóśźż pisze:
    > Ile lat mają dzisiaj "dzieci Neostrady"?
    > ;-)
    > Neo zakładali chyba od 2001?

    U Nas w Powiecie Gdańśkim od 2001r. zakładali SDI. Neostradę chyba 2
    lata później.

  • 38. Data: 2024-05-16 22:12:46
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 16.05.2024 o 10:32, _Master_ pisze:

    > Większość klientów/programów potrafi wyświetlać drzewo wiadomości
    > pobierając dane z serwera news. Nie ma już konieczności powielania
    > informacji KOMU się odpisuje.

    No i wyświetla drzewo.
    Ale jesteś idiotą, który nie potrafi zrozumieć, że mimo tego, że nie ma
    konieczności, to jednak fajnie jest zostawić fragment do którego się
    odnosisz, żeby ktoś kto czyta wiedział do czego się odnosisz i nie
    musiał czytać całego drzewa wiadomości od początku żeby zrozumieć o co
    ci chodzi, gdy wpierdalasz się w połowie wątku, bez związku i bez
    zrozumienia.
    A potem jesteś bardzo zdziwiony i płaczesz, że traktują cię jak kretyna.

    > A z drugiej strony funkcjonalności i dodatkowe skrypty ładnie ukrywają
    > niepotrzebne cytaty aby przejrzyście wyświetlać TREŚĆ

    To po chuj wycinasz te cytaty, skoro te ekhem... "skrypty ładnie je
    ukrywają"?
    To nie skrypty je ukrywają, tylko ty je tniesz bez sensu (albo celowo,
    bo ci nie pasują...).
    A potem coś napiszesz i nie wiadomo o co ci chodzi, bo nawet nie wiadomo
    do czego się odnosisz.
    Nawet te głupie skrypty są mądrzejsze od ciebie.
    A to nawet nie jest jeszcze AI...

    > Oczywiście są jeszcze GŁUPCY używający gooogla ale to taka mniejszość
    > jak LPGDT+ więc nie należy nimi się przejmować ;-)

    Należysz do mniejszości, która przez tyle lat istnienia
    klientów/czytników news nie zdołała nauczyć się ich obsługi, więc...

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 39. Data: 2024-05-16 22:18:43
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 16.05.2024 o 14:56, ąćęłńóśźż pisze:
    > Ile lat mają dzisiaj "dzieci Neostrady"?
    > ;-)
    > Neo zakładali chyba od 2001?
    >

    > -----

    A ile mają lat dzieci neostrady odpowiadający na newsach nad, a nie pod
    treścią do której się odnoszą?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 40. Data: 2024-05-16 22:55:56
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 16.05.2024 o 15:19, Wiesiaczek pisze:

    > Dlaczego nieuprawnione?

    Bo nie ma nawet podstaw teoretycznych nie mówiąc o faktycznych.

    > Filtruje się tych, z którymi się nie chce rozmawiać ani ich czytać.
    > Sam tak robię i oszczędzam sporo czasu.

    Na czym niby ta spora oszczędność polega? Np ile poświęcasz na czytanie
    artykułów a ile zyskujesz przez niepokazywanie wybranych?

    > Dla mnie oponent może mieć inne zdanie dopóki nie zacznie bluzgać, ot i
    > całą filozofia :)

    No ale mowa o ogóle i musisz mieć coś do napisania by np. napisali, że
    Cię odfiltrują bo im nie pasuje co tam napiszesz. Ludziom np nie podoba
    się, że im odpisuję. Tak po prostu.