  • 1. Data: 2006-02-24 15:23:13
    Temat: Mieszkanie zakładowe a przymus wykupu?
    Od: "Przemek" <g...@w...pl>

    Witam! Mam takie pytanie. Jestem pracownikiem zakładu i mieszkam w
    zakładowym mieszkaniu. Właściciel chce sie pozbyć tych mieszkań i trzeba je
    wykupic. Ponieważ nie stać mnie na to. Zadając pytanie Co sie stanie jak nie
    wykupie? Otrzymałem odpowiedz że to mieszkanie wraz z lokaterami bedzie mogl
    wykupic ktos z firmy a jak nie bedzie chetnych to ktos z miasta. i nowy
    wlasnieciel ma prawo wreczyc mi wypowiedzenie na 3 lata. Czy tak może być??
    Można tak zrobić??Prosze o odpowiedz. Dzikuje

  • 2. Data: 2006-02-24 20:23:08
    Temat: Re: Mieszkanie zakładowe a przymus wykupu?
    Od: "Piotrek" <p...@i...pl>

  • 3. Data: 2006-02-24 21:16:34
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Fri, 24 Feb 2006 16:23:13 +0100, *Przemek*
    <news:dtn8d3$fqe$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

> [...]
    > wlasnieciel ma prawo wreczyc mi wypowiedzenie na 3 lata. Czy tak może być??
    > Można tak zrobić??Prosze o odpowiedz. Dzikuje

    Weź kredyt z banku i wykup. Ewentualnie w pracy poproś o rozłożenie na raty.

    --
    Kaja