  • 1. Data: 2006-02-24 11:51:03
    Temat: Eksmisja z mieszkania lokatora a chęc kupna
    Od: a...@a...pl

    Witam,
    Czy można coś zrobić.Mam na oku lokal- zaadaptowana na cele mieszkalne pralnia
    w bloku.Mieszkanie w tym momencie zamieszkuje osoba , która juz raz była
    eksmitowana z tego mieszkania za niepłacenie.Wprowadzial się znowu i mieszka
    nie płacąc za nic poniewaz spoldzielnia nie ma prawa bodajze do 31.marca jej
    eksmitować.jestem zainteresowana kupnem tego mieszkania.Czy moge coś
    zrobić.Dodam iż spoldzielnia niechętnie udziela informacji na ten temat, jedyne
    co sie dowiedziałam ze jesli lokal nie bedzie zajmowany spoldzielnia ogłosi
    przetarg.Bede wdzięczna z informacje- najlepiej na priv.Dzięki