    From: Michal Marcinkowski <c...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Mieszkanie komunalne
    Date: Fri, 10 Jul 2009 21:34:58 +0200

    Dzień dobry.

    Wraz z babcią mieszkałem w lokalu komunalnym we Wrocławiu (zameldowany
    więcej niż 5 lat). Babcia nie chciała go wykupić i niedawno zmarła.
    Jestem studentem i nie pracuję. Rodzice mają własne mieszkanie. Chciałem
    wystąpić o przekazanie praw głównego najemcy, ale okazało się, że
    formalnie nie ma takiej możliwości prawnej. Wiem jednak, że są przypadki
    , gdy miasto przyznaje wnukowi to prawo. Czy wie ktoś jest to jest we
    Wrocławiu? Może istnieją jeszcze jakieś inne sposoby zostania głównym
    najemcą?