    From: "setro" <w...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Mieszkanie, a działalność i podatek od nieruchomości
    Date: Thu, 15 May 2008 17:25:46 +0200

    Witam,
    Mam mieszkanie 60m2, a w nim prowadzę działalność gosp. (jestem
    informatykiem). Gmina uznała, że zajmuję pomieszczenie 30 m2 gdyż tam
    znajduje się komputer do prowadzenia działalności. Nie chcę płacić od całego
    pomieszczenie podatku, gdyż moje miejsce pracy to raptem 2m2 (biurko). Można
    to obejść ? 'Pomieszczenie' jest chyba najmniejszą jednostką miary, może
    ktoś stosował manewr: linie na parkiecie itp :)