  • 1. Data: 2004-10-21 17:04:27
    Temat: Mieszkam w miescowości której.... nie ma!
    Od: "Mariusz" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam!
    No właśnie.Problem w tym że nazwa mojej miejscowości różni się jedną literką
    od nazwy na wszelkich mapach Polski. Kiedyś poruszałem ten temat w lokalnym
    dzienniku, ale szybko zapomniano o "problemie". Gmina udaje że nic złego się
    nie dzieje, i ja pewnie też bym to bagatelizował. Ale parę razy, zdażyło się
    że część przesyłek do mnie nie dotarło, kierowca wożący gaz Propan aż z
    Wielkopolski, krążył po okolicy i w końcu wściekły pojechał bo w atlasie nie
    ma takiej miejscowości. Takich przypadkó było więcej. Nieważne. W każdym
    razie wszelkie dokumenty mam wystawione z nazwą niewłaściwą. Pytanie. Czym to
    może ewentualnie skutkować? Czy jeśli ktoś w Warszawie się pokapuje, wszyscy
    będą musieli zmieniać dokumenty? Proszę o jakąś odpowiedź.
    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2004-10-21 20:26:45
    Temat: Re: Mieszkam w miescowości której.... nie ma!
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    Sprawę normuje USTAWA z dnia 29 sierpnia 2003 r. o urzędowych nazwach
    miejscowości i obiektów fizjograficznych. Rzecz w tym, ze daje ona 5 lat na
    uregulowanie różnic. Pięć lat jeszcze nie minęło. Ustawę znajdziesz pod
    adresem:
    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=open&id=
    WDU20031661612

  • 3. Data: 2004-10-22 08:24:49
    Od: "Mariusz" <r...@W...gazeta.pl>

> [...]
    > uregulowanie różnic. Pięć lat jeszcze nie minęło. Ustawę znajdziesz pod

    Wielkie dzięki za kompetentną i rzeczową odpowiedź!
    Pozdrawiam
    Mariusz