  • 11. Data: 2005-07-01 09:21:04
    Temat: Re: Miejsce publiczne a s?uchanie ró?nego rodzaju audycji
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w wiadomości
    news:da2urm$541$1@kujawiak.man.lodz.pl...
    > Nie zasniesz no chyba ze kolysanki leca ;P

    I muzyka poważna. :P Ja już po 3 piosenkach śpię. :]

  • 12. Data: 2005-07-01 09:50:31
    Temat: Re: Miejsce publiczne a słuchanie różnego rodzaju audycji
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Pytanie moje brzmi: czy w miejscach publicznych takich jak autobus,
    > pociąg, dajmy na to dworzec, osoby odpowiedzialne za te miejsca mogą
    > nas raczyć dowolnymi treściami? Czy w moim przypadku kierowca miał
    > prawo mnie olać i słuchać sobie dalej? Czy regulują to jakieś
    > przepisy?

    Zastanówmy się, czy wykonanie mszy nie potraktować jak wykładu i nie
    podciągnąć pod prawo autorskie ........ A WTEDY NALEŻY SIĘ Z TEGO TYTUŁU
    PINIONDZ ..... no chyba teraz już przesadziłem ?????? :)))))))))

    > P.S. Żeby nie było, że się czepiam o mszę - chodzi mi o zasadę.
    > Każdemu może przecież przeszkadzać co innego.

    A swoją drogą to masz prawo, wyznawca innej wiary ..... np. Fallusa
    Wielkiego na to by nie wtłaczano Ci siłą innej wiary .... nie reklamowano Ci
    innej wiary .... w końcu jest demokracja.

    w końcu ja wierzę właśnie w FW i jak na razie nie zawiodłem się jeszcze na
    nim

    pozdrawiam
    fart

  • 13. Data: 2005-07-01 10:36:34
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-07-01 11:18 Renata Gołębiowska napisał(a):
    > Jeśli faktycznie było głośno, pisz skargę. Tylko pytanie, czy w ogóle
    > poprosiłeś kierowcę o wyłączenie/ściszenie? Bo skoro nikt nie
    > protestował, to może nawet kierowca nie miał pojęcia, że ktoś ma za
    > złe.

    Przecież napisał:
    "Uważając, że autobus MPK to nie miejsce (...), zwróciłem się
    do niego aby przestał nadawać na cały autobus. Kierowca burcząc coś
    tam pod nosem o tym że źle czynię wyłączył radio."
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/

  • 14. Data: 2005-07-01 11:45:31
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <6c9aa$42c51cb2$3eb3302e$24860@news.chello.pl>, Wojtek
    Szweicer wrote:

    > Przecież napisał:
    > "Uważając, że autobus MPK to nie miejsce (...), zwróciłem się
    > do niego aby przestał nadawać na cały autobus. Kierowca burcząc coś
    > tam pod nosem o tym że źle czynię wyłączył radio."

    No to jak wyłączył, nawet coś tam poburkując, to pisanie skargi
    byłoby moim zdaniem pieniactwem.
    Ale wciąż jestem ciekawa czy prawo coś na to: a/ na tego typu hałas, w
    tego typu miejscach; b/ na tego typu treści, w tego typu miejscach.

    Renata

  • 15. Data: 2005-07-01 12:12:18
    Temat: Re: Miejsce publiczne a s³uchanie ró¿nego rodzaju audycji
    Od: g...@p...onet.pl

    > Nie zasniesz no chyba ze kolysanki leca ;P

    albo... msza

  • 16. Data: 2005-07-01 13:04:07
    Od: for <g...@h...com>

    badzio wrote:

    > Czyli wg Ciebie kierowca transportu publicznego powinien miec wylaczone
    > radio, tak?
    > 1) W radiu czasem podaja inforamcje o wypadkach - lepiej wiedziec zawczasu

    Tak, podczas kazania. :-P

    > 2) Musialbys to rozciagnac takze na kierowcow PKS - w radiu czesto
    > podawane sa informacje o wypadkach, objazdach itp

    A co to interesuje wszystkich pasazerow.

    > 3) O wiele przyjemniej prowadzi sie pojazd sluchajac radia... o ile
    > rozmowa rozprasza kierowce o tyle radio nie. Wrecz przeciwnie - na
    > dlugich trasach moze miec zbawienny skutek

    Tak twierdzisz?

  • 17. Data: 2005-07-01 15:02:03
    Od: for <g...@h...com>

    Renata Gołębiowska wrote:

    > No to jak wyłączył, nawet coś tam poburkując, to pisanie skargi
    > byłoby moim zdaniem pieniactwem.

    Nie koniecznie. Skarga daje kierownictwu informacje o problemach w ich
    firmie i pozwala podniesc jakosc uslug.

  • 18. Data: 2005-07-01 17:08:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "AdamS" <adam@ciach_ciach.webpark.pl> napisał w wiadomości

    Uważam, ze nie masz racji. jak sam trafnie zauważyłeś, to każdemu może
    coś innego przeszkadzać. Tobie msza, a innemu muzyka. A on coś tam po
    prostu puszcza i tyle.

  • 19. Data: 2005-07-01 17:15:29
    Od: telimena <h...@w...pl>

    Robert Tomasik wrote:
> [...]
    >
    > Uważam, ze nie masz racji. jak sam trafnie zauważyłeś, to każdemu może
    > coś innego przeszkadzać. Tobie msza, a innemu muzyka. A on coś tam po

    I oczywiscie do glowy mu nie przyjdzie ze jego zachowanie jest ofensywne
    wobec innych (klientow w dodatku).

  • 20. Data: 2005-07-01 18:30:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "telimena" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

    > I oczywiscie do glowy mu nie przyjdzie ze jego zachowanie jest
    ofensywne
    > wobec innych (klientow w dodatku).

    A co to jest "zachowanie ofensywne" - bez urazy pytam, bo nie rozumiem,
    więc trudno mi się jest odnieść do tego.