  • Data: 2006-04-13 06:26:39
    Temat: Meldunek a mieszkanie własnościowe
    Od: " Tw53" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Czy ktoś może mi pomóc i odpowiedzieć na takie pytanie: jestem właścicielem
    mieszkania (mieszkanie spółdzielcze własnościowe), ale chcę się przeprowadzić
    do innego miasta i tam zameldować na pobyt stały. Nie chcę starego mieszkania
    sprzedawać, ale w związku z tym co napisałem powyżej muszę się z niego
    wymeldować. Czy w przyszłości nie będę miał problemów aby z powrotem się w nim
    zameldować? I drugie pytanie- czy spółdzielnia ma obowiązek wszystkie
    informacje dotyczące mieszkania (podwyżki czynszu itd)wysyłać na adres który
    poda właściciel np. w innym mieście?

    Z góry dziękuję za odpowiedź