  • Data: 2004-09-29 18:41:32
    Temat: Mąż-dłużnik -> czy żonie na pensji komornik siądzie??
    Od: "kredytobiorca" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam taką sytuację: jeszcze za czasów kawalerskich brałem kredyt, którego nigdy
    potem żona nie podpisywała ani nic. Jeśli bank odda sprawę do komornika, to czy
    na pensji żony komornik również siądzie?
    Mamy wspólnotę majątkową, ale SĄDOWY NAKAZ ZAPŁATY jest TYLKO i WYŁĄCZNIE na
    mnie!
    Jeśli ktoś wie - bardzo proszę o info! :))