  • 1. Data: 2004-09-29 18:41:32
    Temat: Mąż-dłużnik -> czy żonie na pensji komornik siądzie??
    Od: "kredytobiorca" <k...@o...pl>

    Mam taką sytuację: jeszcze za czasów kawalerskich brałem kredyt, którego nigdy
    potem żona nie podpisywała ani nic. Jeśli bank odda sprawę do komornika, to czy
    na pensji żony komornik również siądzie?
    Mamy wspólnotę majątkową, ale SĄDOWY NAKAZ ZAPŁATY jest TYLKO i WYŁĄCZNIE na
    mnie!
    Jeśli ktoś wie - bardzo proszę o info! :))

  • 2. Data: 2004-09-29 19:25:51
    Od: "ELZBIETA KOBYLECKA" <m...@n...pl>

    Użytkownik "kredytobiorca" <k...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:2e5f.0000057e.415b01dc@newsgate.onet.pl...
> [...]
    na
    > mnie!
    > Jeśli ktoś wie - bardzo proszę o info! :))

    Od lutego 2005r - kiedy wejdą w życie zmiany kpc komornik będzie mógł zająć
    wynagrodzenie żony nawet wtedy gdy nakaz jest wydany tylko na ciebie :(
    Teraz komornik może "tylko" zabrać wszystko co macie w mieszkaniu :)
    Pozdrawiam
    Mateusz

  • 3. Data: 2004-09-30 07:55:38
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia 29 Sep 2004 20:41:32 +0200, kredytobiorca naskrobał(a):

    > Mam taką sytuację: jeszcze za czasów kawalerskich brałem kredyt, którego nigdy
    > potem żona nie podpisywała ani nic. Jeśli bank odda sprawę do komornika, to czy
    > na pensji żony komornik również siądzie?

    jak wierzyciel uzyska przeniesienie klauzuli na małżonke dłużnika - co nie
    jest trudne.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 4. Data: 2004-09-30 11:16:19
    Od: "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl>

    > jak wierzyciel uzyska przeniesienie klauzuli na małżonke dłużnika - co nie
    > jest trudne.

    A jak wyglada sytuacja jesli malzenstwo ma
    rodzielnosc majatkowa ?

    Pozdrawiam,
    Tomek