  • 11. Data: 2007-02-28 18:24:40
    Temat: Re: Matka grzebie mi wrzeczach mimo, ze jej zabronilem
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Rafał M" <rafalm1980_nospam@gmail_bezspamu.com> napisał w
    wiadomości news:es4d8g$o53$1@news.tkdami.net...

    >> Do autora wątku: gadales z Nia o tym?
    >
    > nie

    Nie masz czasu dla mamusi bo linuks ci go kradnie ;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 12. Data: 2007-02-28 19:57:25
    Od: DJ Rydzyk <y...@o...pl>

    Rafał M napisał(a):

    > http://www.tkdami.net/~rafalm23/cam/

    Matka Ci grzebie po szufladach, a Ty ją filmujesz ukrytą kamerką.. Świat
    staje na głowie. Wyprowadź się i usamodzielnij, zanim wasze relacje
    rodzinne zostaną całkowicie pogrzebane.

    --
    Pozdrawia m.

  • 13. Data: 2007-02-28 21:10:31
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Rafał M" <rafalm1980_nospam@gmail_bezspamu.com> napisał w
    wiadomości news:es4a7p$qsm$1@news.tkdami.net...

    > http://www.tkdami.net/~rafalm23/cam/

    No to 1:1.

    Upubliczniles jej wizerunek.

    Idzcie sie zrec w sadzie, albo idz na swoje - problemy znikna.

    sz.