  • 11. Data: 2007-09-29 17:10:18
    Temat: Re: Mandat za wycieraczką, a upomnienie do zapłaty - pytanie
    Od: "Andre NH" <a...@A...pro.onet.pl>

    > no właśnie jak jest z odpowiedzialnością wtedy?? zawsze chyba nie może
    > odpowiadać właściciel auta??

    Jesli wskazana przez wlasciciela osoba sie przyzna, to ona odpowiada.
    Jesli nie, to odpowiada wlasciciel.

    Andre

  • 12. Data: 2007-09-29 21:49:23
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Andre NH wrote:

    > Jesli wskazana przez wlasciciela osoba sie przyzna, to ona odpowiada.
    > Jesli nie, to odpowiada wlasciciel.

    A jeżeli wskazana przez właściciela osoba się nie przyzna, ale właściciel ma
    papiery na to że w tym czasie był zupełnie gdzie indziej (np. w szpitalu,
    po 2 stronie oceanu...) ?

    p. m.

  • 13. Data: 2007-09-29 21:56:04
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    mvoicem napisał(a):

    > A jeżeli wskazana przez właściciela osoba się nie przyzna, ale właściciel ma
    > papiery na to że w tym czasie był zupełnie gdzie indziej (np. w szpitalu,
    > po 2 stronie oceanu...) ?

    Według mnie powinno być: jeśli właściciel nie wskaże osoby, to
    odpowiada, ale nie za zarzucane wykroczenie, tylko za niewskazanie
    osoby, która wtedy pojazd użytkowała.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 14. Data: 2007-09-30 17:20:07
    Od: "Andre NH" <a...@A...pro.onet.pl>

> [...]
    > ma
    > papiery na to że w tym czasie był zupełnie gdzie indziej (np. w szpitalu,

    To juz sobie sam odpowiedz.

    Andre

  • 15. Data: 2007-09-30 19:03:50
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Dnia 29-09-2007 o 13:05:02 Red! <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Trzy dni temu odebrałem z poczty upomnienie od ZDiKu do zapłaty mandatu
    > za
    > parkowanie bez uiszczenia opłaty w strefie płatnej (mandat z dnia
    > 21.05.2004).
    > Chciałem zapytać, czy "wręczenie" mandatu w formie włożenia go za
    > wycieraczkę
    > obliguje mnie do zapłaty mandatu (czy forma doręczenia jest zgodna z
    > prawem)
    > oraz jak długi jest okres przedawnienia sprawy (od znalezienia mandatu za
    > wycieraczką do dnia odebrania upomnienia o zapłatę minęły 3 lata)?

    olej i czekaj na pismo z sadu -z roprawy zaocznej, wtedy sie odwolaj i w
    odwolaniu
    zarzadaj udzialu stron. :Podczas rozprawy podnosisz , ze nie zostaly
    spelnione warunki
    skutecznego doreczenia oraz ze kilka osob korzysta z pojazdu.
    A za diabla nie pamietasz co bylo 3,5 roku temu.

    leon
    --
    "Jeżeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy błędne koło"
    - Łysa Śpiewaczka - EUGENE IONESCO