  • 11. Data: 2005-08-28 20:00:48
    Temat: Re: Mandat za palenie papierosów na peronie.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:det37k$f4d$1@inews.gazeta.pl...

    > można się łudzić ze mieli monitoring włączony (nagrywali)

    To wówczas by pozwoliło na jednoznaczne wyjaśnienie sprawy, ale myślę,
    ze policjant by o tym wiedział. W tej sytuacji raczej nie próbował by
    wymuszać w tak głupi sposób mandatu.

  • 12. Data: 2005-08-28 20:27:25
    Od: Lukasz Sczygiel <s...@p...tw>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    >

    > To wówczas by pozwoliło na jednoznaczne wyjaśnienie sprawy, ale myślę,
    > ze policjant by o tym wiedział. W tej sytuacji raczej nie próbował by

    Czy w takiej sytuacji mozna zazadac kontaktu z przelozonym tego
    funkcjonariusza?
    Zalozmy ze nie pale. Mam na to tony swiadkow. Ktos wspomnial o
    badaniach, ktore moga wykazac ze nie pale.
    Mam na goscia kable i chce poswiecic czas i mu zrobic na zlosc.
    Jak wtedy postapic?

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 13. Data: 2005-08-28 20:34:04
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    [...]
    > Jest jeden mały szczegół...Nie palę papierosów, nic nie pałiłem na
    peronie.
    skoro on udawal ze ty paliles trzeba bylo udac gluchego wypiac dupe i wsiasc
    do pociagu :-)
    TB

  • 14. Data: 2005-08-28 23:19:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Lukasz Sczygiel" <s...@p...tw> napisał w wiadomości

    > Czy w takiej sytuacji można zażądać kontaktu z przełożonym tego
    > funkcjonariusza?

    W każdym przypadku można. Tylko w opisanym tutaj przypadku kluczowy
    był czas.

    > Załóżmy ze nie pale. Mam na to tony świadków. Ktoś wspomniał o
    > badaniach, które mogą wykazać ze nie pale.
    > Mam na gościa kable i chce poświęcić czas i mu zrobić na złość.
    > Jak wtedy postąpić?

    Nie przyjąć mandatu i podać owych świadków do sądu.