  • Data: 2005-09-15 17:50:57
    Temat: Mandat z ftoradaru + koszty sadowe - odwolanie
    Od: "Fish" <d...@U...TO.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie.
    Przejzalem google i sprawa pojawiala sie kilkakrotnie ale nie ma zadnego
    dokladnego wyjasnienia.
    Fotoradar zrobil mi zdjecie, jechalem sluzbowym samochodem, zaczym doszli
    kto i co minelo 30 dni. Z miejscowosci oddalonej od mojego miejsca
    zamieszkania policja zadzownila do mnie a ze bylo juz po terminie 30 dni
    zaproponowano mi abym sie przyznal (dodam, ze na zdjecie bylo nieczytelne i
    nie widac kierowcy) przesla to na moja komende i sobie zalatwie.
    Tak zrobilem, u mnie na komendzie przyznalem sie ladnie i zostal sporzadzony
    protokol do sadu grodzkiego o ukaranie mnie grzywna 50 zl.
    Teraz przyszlo mi z sadu 50 zl kary + 80 zll kosztow sadowych.

    Nie pytam czy mozna sie od tego odwolywac bo i tak sie odwoluje bo czuje
    taka potrzebe powojowania z sadem :), oczywiscie chodzi mi tylko o odwolanie
    sie od placenia kosztow sadowych bo, mandat chetnie chce zaplacic.
    Moje pytanie jest takie czy ktos skladal takie odwolanie i jakie skutki to
    przynioslo oraz czy moze ktos wie na jakie paragrafy najlepiej sie powolac w
    odwolaniu (bo chyba logiczne ze nie moja wina ze poszlo to do sadu, wogole
    samochod byl sluzbowy i zjdecie nieczytelne i przyznaj sie tu czlowieku
    uczciwie do winy).

    Pozdrawiam
    <<FISH>>