  • 21. Data: 2005-04-14 14:45:05
    Temat: Re: Mandat z fotoradaru
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    gollum napisał(a):
    > - nie byłem na rozprawie bo nie było takiej konieczności

    A trzeba było być. Była szansa zmniejszenia należności i rozłożenia
    spłaty na raty.

    Tobi

  • 22. Data: 2005-04-14 14:57:31
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > A trzeba było być. Była szansa zmniejszenia należności i rozłożenia
    > spłaty na raty.

    > A trzeba było być. Była szansa zmniejszenia należności i rozłożenia
    > spłaty na raty.

    Nie opłaciłoby mi się jechać 300km na rozprawę. Dlatego pytam, czy teraz
    jest jakakolwiek szansa na pozytywne rozpatrzenie podania o umorzenie
    części należności lub chociaż kosztów. Wiem, że dużo lepiej by było,
    gdybym przesłał takie podanie jeszcze przed rozprawą... Ale teraz już za
    późno.

  • 23. Data: 2005-04-14 16:29:40
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    gollum napisał(a):

    > Nie powstała z mojej winy. Poszedłem na komendę i przyjąłem mandat.
    > Dostałbym 300PLN - i chciałem go przyjąć. Ale minęło 30 dni od
    > popełnienia wykroczenia i policja NIE MOGŁA mnie ukarać - musieli
    > sporządzić wniosek do sądu.
    > To moja wina, że zdjęcie z fotoradaru szło 47 dni z komendy na komendę?

    Twoja wina polegała na przekroczeniu prędkości. Nigdzie nie masz
    zagwarantowane w jakim trybie zostaniesz za coś takiego ukarany.

    > Odnoszę wrażenie, że 70% z Was nie rozumie co czyta i o co pytam. Jaka
    > odmowa mandatu? Jaka głupota i brak refleksji i skruchy?!

    To była akurat uwaga ogólna i nie do twojej sytuacji.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 24. Data: 2005-04-15 08:41:12
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    > Weź przeczytaj jeszcze raz opis sytuacji, bo teraz to kompletnie bredzisz.

    a ty przeczytaj caly watek - bo nie odpowiadam na Twoj konkretny przypadek
    ale na hipotetyczny w ktorym sad zasadza wiecej, bo o to pytales

  • 25. Data: 2005-04-15 08:42:10
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    > A trzeba było być. Była szansa zmniejszenia należności i rozłożenia
    > spłaty na raty.

    dokladnie - mialbys okazje na wyjasnienie sytuacji jesli tego wczesniej nie
    zrobiles - w moim przypadku sad wyrazil pelne zrozumienie.
    A w Twoim poczul sie olany to sprawe potraktowal obojetnie

  • 26. Data: 2005-04-15 08:43:35
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    > Nie opłaciłoby mi się jechać 300km na rozprawę.

    Mogles zlozyc wyjasnienia jz na policji przy okazji przyznania sie do winy -
    zapisali by to w papierach - sad bylby zadowolony

  • 27. Data: 2005-04-15 08:47:35
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    Użytkownik "gollum" <n...@u...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sporządzić wniosek do sądu.
    > To moja wina, że zdjęcie z fotoradaru szło 47 dni z komendy na komendę?

    Taka procedura - policja NIE MA OBOWIAZKU dostarczyc ci tegow terminie
    To ty popelniles wykroczenie i ty musisz sie liczyc z konsekwencjami

    > Odnoszę wrażenie, że 70% z Was nie rozumie co czyta i o co pytam. Jaka
    > odmowa mandatu? Jaka głupota i brak refleksji i skruchy?!

    To odpowiedz ogolna - jak sad traktuje tych co nie przyjmuja mandatu -
    W Twoim przypadku nie pofatygowales sie poinformowac sad o tym ze to nie
    twoja decyzja a zrzadzenie losu wiec sad potraktowal Cie hurtowo.
    Wszyscy Cie rozumieja, tyklko ty nie chcesz sie pogodzic ze swoja sytuacja.
    Sam bylem w identycznej, nie jechalem na rozprawe - ale wyjasnilem wczesniej
    w protokole i przyznalem sie do winy i wyrazilem skryche - sad dal mi tyle
    co minimalny prog mandatu i zwolnil z kosztow.