  • 11. Data: 2005-03-24 20:21:50
    Temat: Re: Mandat czy słusznie
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:d1urhp$po$1@inews.gazeta.pl...

    > no, pasażerowi zawsze przysługuje prawo odwołania, tyle tylko, że nie
    > spotkałem się jeszcze z przypadkiem, żeby decyzja podjęta wskutek
    > pierwszego
    > odwołania została zmieniona po drugim - chyba że chodzi o półśrodek typu
    > rozłozenie należnosci na raty.

    A się Ciebie spytam, bo może wiesz.
    Czy jak przewoźnik nie odpowie na wniesione odwołanie dotyczące nałożenia
    opłaty dodatkowej, to tym samym uznaje odwołanie za zasadne i je uznaje?

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 12. Data: 2005-03-24 20:44:03
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    kovalek napisał(a):
    > Czy jak przewoźnik nie odpowie na wniesione odwołanie dotyczące
    > nałożenia opłaty dodatkowej, to tym samym uznaje odwołanie za zasadne i
    > je uznaje?

    nie

    KG

  • 13. Data: 2005-03-25 18:17:23
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...pl>

    > Czy jak przewoźnik nie odpowie na wniesione odwołanie dotyczące nałożenia
    > opłaty dodatkowej, to tym samym uznaje odwołanie za zasadne i je uznaje?

    Nie, na pewno nie jest tak, że z automatu odwołanie zostaje uwzględnione,
    natomiast można (i nawet wypadałoby) złozyć skargę w odpowiednim sądzie
    administracyjnym, jeśli czas rozpatrzenia wniosku przekroczy 28dni.

    pdr
    Olo

  • 14. Data: 2005-03-25 21:42:15
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Aleksander Kwaśniak napisał(a):
    > Nie, na pewno nie jest tak, że z automatu odwołanie zostaje uwzględnione,
    > natomiast można (i nawet wypadałoby) złozyć skargę w odpowiednim sądzie
    > administracyjnym, jeśli czas rozpatrzenia wniosku przekroczy 28dni.

    jakoś tego sądu administracyjnego nie widzę (przecież to stosunek
    cywilnoprawny), 28 dni też wydaje się dziwnym terminem

    KG