  • 21. Data: 2009-08-31 17:44:34
    Temat: Re: Malzenstwo z 4 dniowym dzieckiem wyrzucone na bruk!!!!
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Alek" napisał:
    > A od pomocy w takich przypadkach gminy mają odpowiednie ośrodki,
    > więc jak chcesz pomóc to ich tam pokieruj. Otrzymają nie tylko
    > schronienie ale i pomoc prawną, medyczną, psychologiczną itd.

    i jeszcze wybudują autostrady, lotniska, hotele i wszystkim będzie żyło się
    lepiej ...
    donek to ty?:O)

  • 22. Data: 2009-08-31 17:46:59
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "DzikBagienny" napisał:
    > Nie wydaje mi sie zeby mlodzi ludzie z malym dzieckiem chodzili i sepili
    > noclegu. Mieszkali u rodzicow tego chlopaka, z tego co mowil to
    > zamieszkiwali chyba nawet w wyremontowanej piwnicy. Chlopak przestal
    > pracowac i tym samym przestal byc potrzebny w domu, dlatego sie go
    > pozbyli. Pewnie cos z glowa maja nie tak, ale na to sposobu nie ma.

    ale co, tato powiedział "synu, wynoś sie z domu" a on wyszedł z żoną i
    dzieckiem?:O)
    czy został wyrzucony siłą czy jak?
    skoro mieszkał w domu ojca to ma takie amo prawo do mieszkania w nim ze
    swoją rodziną jak ten ojciec, więc prosić o interwencję milicje!:O)

  • 23. Data: 2009-08-31 18:32:55
    Od: BK <b...@g...com>

    On 31 Sie, 19:46, "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>
    wrote:

    > skoro mieszkał w domu ojca to ma takie amo prawo do mieszkania w nim ze
    > swoją rodziną jak ten ojciec, więc prosić o interwencję milicje!:O)

    Z calym szacunkiem - nie chrzan bzdur. Sam fakt bycia synem kogos kto
    ma prawo do lokalu nie daje prawa do lokalu z automatu.

  • 24. Data: 2009-08-31 18:51:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > chodzilo mi o prawo posiadania/wladania, nikt nie mial prawa bez ich
    > zgody stamtad w taki sposob wywalic

    Wywaklać nie. Ale załóżmy nie miał obowiazku przyjmowania nowych lokatorów,
    a moim zdaniem w tym wypadku o to może chodzić.

  • 25. Data: 2009-08-31 18:56:18
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "BK" napisał:
    > Z calym szacunkiem - nie chrzan bzdur. Sam fakt bycia synem kogos kto
    > ma prawo do lokalu nie daje prawa do lokalu z automatu.

    a gdzie mają prawo mieszkać dzieci, u sąsiadud?:O)

  • 26. Data: 2009-08-31 19:05:25
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Robert Tomasik" napisał:
    > Wywaklać nie. Ale załóżmy nie miał obowiazku przyjmowania nowych
    > lokatorów, a moim zdaniem w tym wypadku o to może chodzić.

    żona i dziecko to nie jacyś tam lokatorzy, to prawnie usankcjonowana
    rodzina, mająca pełne prawo mieszkać w miejscu zamieszkania ojca, a syn ma
    pełne prawo mieszkać w miejscu zamieszkania swojego ojca!:O)
    podstawy prwanej ci nie podam bo kiepski w tym jestem:O)

  • 27. Data: 2009-08-31 19:17:45
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

    > [...] bo jestem ociężały umysłowo.

    Nooo! W końcu...

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 28. Data: 2009-08-31 19:27:24
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...

    > a w jaki sposob? skad wiesz w jaki sposob ich wyrzucono? ;-)

    potrafie czytac i wyciagac wnioski

  • 29. Data: 2009-08-31 19:28:46
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Nie podejmuję się tłumaczenia ci tego. Nie mam cierpliwości, nie
    > studiowałem pedagogiki specjalnej.

    no tos sie odgryzl jak niemowle od pepowiny bezzebnymi dziaslami ;)

  • 30. Data: 2009-08-31 19:38:15
    Od: BK <b...@g...com>

    On 31 Sie, 21:05, "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>
    wrote:

    > żona i dziecko to nie jacyś tam lokatorzy, to prawnie usankcjonowana
    > rodzina, mająca pełne prawo mieszkać w miejscu zamieszkania ojca, a syn ma
    > pełne prawo mieszkać w miejscu zamieszkania swojego ojca!:O)

    Dalej bzdury pleciesz.

    > podstawy prwanej ci nie podam bo kiepski w tym jestem:O)

    To jak nie znasz podstawy prawnej i jestes kiepski - to po jakiego
    wala takich porad udzielasz?

    Jedynie zona/maz na podstawie KRiO nabiera automatycznie prawa do
    lokalu jesli maz/zona takowe prawo posiada. Jesli ja wynajme od kogos
    mieszkanie to i moja zona bedzie miala tytul prawny do tego mieszkania
    [z automatu].

    Ale nie dzieci. Dorosle dzieci nie maja zadnych praw [chyba ze po
    postepowaniu spadkowym].