  • Data: 2003-02-03 15:08:50
    Temat: Małe dziwne pytanie
    Od: "Katarzyna Sokół" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Grupowiczów,
    Od razu przejdę do setna sprawy.
    W nocy z soboty na niedzielę dostałam kilkanaście SMS, oraz telefonów z
    "niedwuznacznymi propozycjami". Po małym śledztwie, okazało się że ktoś
    zrobił głupi dowcip podając moje imię i numer telefonu na kanale jednego z
    operatorów telefonii komórkowej. Jak nietrudno się domyśleć w ogłoszeniach
    towarzysko - erotycznych. Oczywiście sprostowałam ten anons. jednak mam
    ochotę "bezpośrednio" temu żartownisiowi" powiedzieć co na ten temat myślę.
    Od konsultanta wiem że niestety tylko na żądanie policji mogą podać numer
    telefonu z którego "wypłynęło" to ogłoszenie. W związku z tym mam pytanko:
    czy zgłaszając na policję mogę liczyć na pozytywne rozpatrzenie mojej
    prośby, czy raczej mnie "oleją jako małą szkodliwość społeczną"?
    A może jest jakiś inny sposób na dojście kto to mógł zrobić.
    Z rozmowy z konsultantem wiem że takie anonse mogą składać tylko użytkownicy
    tej konkretnej sieci komórkowej.
    Będę wdzięczna za odpowiedź.

    --
    Kasik