  • Data: 2003-02-05 10:12:58
    Temat: Re: Małe dziwne pytanie
    Od: "T.Zon" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Elita.pl" <b...@e...pl> wrote in message
    news:3E3FD0BF.FCBC1AF3@elita.pl...

    > Doprawdy? To podaj mi prawo, które zakazuje operatorowi podanie danych
    > osoby, która zamieściła taki anons ?

    Ustawa z dnia 29 sierpnia 97 o ochronie danych osobowych , plus prawo
    telekomunikacyjne. Operatorzy maja problemy z udostepnianiem danych
    nieplacacych abonentow do firm windykacyjnych a chcialbys zeby
    udostepnili je osobie ktora twierdzi ze ktos tam podal jej numer.

    Zaczalbym od pisemnej skargi do BOKu i zadania jak moga przeciwdziałać
    nekaniu. Chyba zaproponuja zmiane numeru i to jest IMO jedyne wyjscie z
    sytuacji. Zeby znalezc dowcipnisia trzeba zlozyc doniesienie na Policji.

    Pozdrawiam
    Zonzi