  • 41. Data: 2007-05-06 18:44:16
    Temat: Re: Maja robic zdjecia do filmu fabularnego
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 6 maja 2007 18:56
    (autor Andrzej Lawa
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <l...@n...lechistan.com>):

    > Dobre jedzonko też się przyjemnie je - to może tak zajmę twoje lokum na
    > jakąś pieczarkarnię albo co, a ty się zamknij i ciesz się, że będziesz
    > mógł potem w sklepie kupić te pieczarki.

    No ale pieczarki można gdziekolwiek, a dobry film w dobrej scenografii. Z
    tego co piszą, to filmowcy doceniają Legnicę i to chyba ekstra, że będzie w
    filmie?
    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

  • 42. Data: 2007-05-06 19:40:41
    Od: "Pawel Ubysz" <p...@W...pl>

    Uzytkownik "Kubus" <k...@c...com.pl> napisal w wiadomosci
    | On 5 May 2007 07:08:38 -0700, Rafal M <r...@g...com>
    | wrote:
    | Takie okna beda "wysloniete",moze deskami, na innych ma byc jakas
    | folia imitujaca pekniete szyby. Takze swiezo pomalowane balkony beda
    | przemalowane, zeby udawaly stare; potem ma to byc ponownie pomalowane,
    | zeby przywrocic stan przed postarzaniem. To samo z niektorymi
    | drewnianymi oknami. Zaciemnione mieszkania, brak mozliwosci otwierania
    | okien - caly ten balagan ma trwac, wg projektu umowy producenta z
    | filmu z zarzadca naszej wspolnoty,

    Czyli jest umowa filmowców z zarzadca wspólnoty?
    Jezeli jest to moze nalezaloby sprawdzic czy zarzadca mógl zawrzec tego typu
    umowe ?

  • 43. Data: 2007-05-06 19:56:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Wrak Tristana napisał(a):

    > No ale pieczarki można gdziekolwiek, a dobry film w dobrej scenografii. Z

    Którą też można mieć gdziekolwiek. Kwestia kosztów.

    > tego co piszą, to filmowcy doceniają Legnicę i to chyba ekstra, że będzie w
    > filmie?

    A ja doceniam twoje mieszkanie jako pieczarkarnię.

    Jutro przyjeżdża do ciebie "grunt" - masz milczeć i grzecznie docenić
    ten zaszczyt ;->

  • 44. Data: 2007-05-07 04:55:51
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@p...gmail.com>

    Dnia Sun, 6 May 2007 21:40:41 +0200, Pawel Ubysz napisał(a):

    > Czyli jest umowa filmowców z zarzadca wspólnoty?
    > Jezeli jest to moze nalezaloby sprawdzic czy zarzadca mógl zawrzec tego typu
    > umowe ?

    W przypadku wspólnoty nadzwyczajne walne zgromadzenie włascicieli powinno
    upoważnić zarządcę do zawarcia tego typu umowy. Nawet jesli zarządca ma 50%
    + 1 głosów na zgromadzeniu, to zgromadzenie powinno się odbyć, aby
    wysluchać argumentów pozostałych włascicieli.
    Nie może być tak, ze większościowy udziałowiec stwierdzi, ze i tak wszystko
    przegłosuje i bez wiedzy metodą faktów dokonanych poinformuje pozostałych
    członków wspólnoty.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net + http://grupy.3mam.net

  • 45. Data: 2007-05-07 11:10:34
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 6 maja 2007 21:56
    (autor Andrzej Lawa
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <c...@n...lechistan.com>):

    > Którą też można mieć gdziekolwiek. Kwestia kosztów.

    Koszt budowy pieczarkarni jest taki sam wszędzie. Koszt budowy Legnicy poza
    Legnicą jest -> oo.

  • 46. Data: 2007-05-07 13:54:20
    Od: Kubus <k...@c...com.pl>

    On Sun, 6 May 2007 21:40:41 +0200, "Pawel Ubysz" <p...@W...pl>
    wrote:

> [...]
    >
    >Czyli jest umowa filmowców z zarzadca wspólnoty?
    >Jezeli jest to moze nalezaloby sprawdzic czy zarzadca mógl zawrzec tego typu

    Taki jest projekt umowy. Nawiasem mowiac dzis od godziny 9 rozpoczeto
    prace na ulicy (np. przemalowano rozowa sciane na szary kolor), do
    godziny 13 bylismy pozbawieni pradu (nie uprzedzono o tym mnie, i
    chyba innych), a zebranie wspolnoty, majace zapewne zaakceptowac fakty
    dokonane, jest 9 maja.

  • 47. Data: 2007-05-07 22:12:30
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <c...@n...lechistan.com>):

    > Koszt budowy pieczarkarni jest taki sam wszędzie. Koszt budowy Legnicy

    ....jest taki sam wszędzie. Jedna ulica to nie cała Legnica.
    Dobrze, że ta ulica nie ma na filmie spłonąc, bo by ludzie bez mieszkań
    zostali.
    A tak na serio to wymyślono takie coś jak makiety.

  • 48. Data: 2007-05-08 12:42:59
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 8 Maj, 00:12, "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> wrote:

    > A tak na serio to wymyślono takie coś jak makiety.

    Ale to sa koszty (podobnie jak obrobka cyfrowa), a producent chce
    zarobic nic nie inwestujac ;)

    Pozdrawiam
    Rafal