  • 1. Data: 2007-05-04 09:29:03
    Temat: Maja robic zdjecia do filmu fabularnego
    Od: Kubus <k...@c...com.pl>

    Przez co najmniej dwa miesiace kilkuset mieszkancow bedzie bez anten
    satelitarnych, zaslonietymi oknami, mozliwosci parkowania pod domem,
    plus kilka innych niedogodnosci. Nie jest przewidziana zadna
    rekompensata dla lokatorow.
    Nie chce sie na te utrudnienia zgodzic. Jako inwalida najwieksze
    problemy mialbym z korzystania z wlasnego samochodu, ktory teraz
    parkuje pod swoim domem. Realizatorzy filmu maja wyznaczyc gdzies
    parking. Nawet jak dojde o kulach do samochodu, to np. zakupow z tego
    samochodu do domu nie poniose. Jak mam postapic?

    Kubus

  • 2. Data: 2007-05-04 09:44:13
    Temat: Re: Maja robic zdjecia do filmu fabularnego
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kubus wrote:
> [...]
    > satelitarnych, zaslonietymi oknami, mozliwosci parkowania pod domem,
    > plus kilka innych niedogodnosci. Nie jest przewidziana zadna

    To okna nie będą zasłonięte, anteny nie będą zdjęte, a samochody będą
    parkować pod domem.

    A filmowcy niech spieprzają, jak nie chcą się dogadać z mieszkańcami.

    Przecież nie mają możliwości was zmusić - to tylko wasza dobra wola.
    Czasy rządowych filmów, których ekipa mogła robić co chciała i gdzie
    chciała, to już minęły.

  • 3. Data: 2007-05-04 10:34:53
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości: news:pdul33p9ct9sv83k4l7ve2evlb7vcalq94@4ax.com
    użytkownik *Kubus* napisał(a):

> [...]
    > satelitarnych, zaslonietymi oknami, mozliwosci parkowania pod domem,
    > plus kilka innych niedogodnosci. Nie jest przewidziana zadna

    Niech sobie od podstaw wybudują odpowiedni atelier. Może ich to taniej
    wyniesie ;) Inaczej mówiąc: wyślij ich na drzewo. Jakby mnie to miało
    dotyczyć, to albo by płacili, albo przyszliby z prawomocnym wyrokiem żebym
    zdjął antenę SAT

    --
    Big Jack
    //////

  • 4. Data: 2007-05-04 11:21:03
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Jesteś najemcą, czy właścicielem ?
    JaC

  • 5. Data: 2007-05-04 13:28:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "Kubus" <k...@c...com.pl> napisal w wiadomosci

    O ile w wypadku samochodu musza po prostu postawic znak zakazu zatrzymywania i
    postoju z tabliczka, ze dotyczy równiez inwalidów (w Twoim wypadku), to nie
    widze prawnej mozliwosci pozdejmowania anten satelitarnych bez zgody ich
    wlascicieli.

  • 6. Data: 2007-05-04 14:39:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > O ile w wypadku samochodu musza po prostu postawic znak zakazu
    > zatrzymywania i postoju z tabliczka, ze dotyczy równiez inwalidów (w

    Sami filmowcy ot tak sobie postawić nie mogą, czyż nie? ;)

  • 7. Data: 2007-05-04 17:31:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:i6trg4-kit.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > Sami filmowcy ot tak sobie postawić nie mogą, czyż nie? ;)

    Oczywiście, że nie. Ale w każdym razie są wstanie to jakoś prawnie zrealizować.
    Anten satelitarnych z prywatnych budynków zdjąć szansy nie mają.

  • 8. Data: 2007-05-04 17:42:06
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Fri, 04 May 2007 11:29:03 +0200, Kubus <k...@c...com.pl> wrote:

> [...]
    >satelitarnych, zaslonietymi oknami, mozliwosci parkowania pod domem,
    >plus kilka innych niedogodnosci. Nie jest przewidziana zadna

    po pierwsze to czyja maja zgode?
    bo tak sami z siebie, to sobie moga pofilmowac, ale dokladnie tyle
    samo co zwykly czlowiek.

    pozadrwiam,
    Cyb

  • 9. Data: 2007-05-04 19:44:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Oczywiście, że nie. Ale w każdym razie są wstanie to jakoś prawnie
    > zrealizować.

    Sami z siebie nie. Skoro to teren jakiegoś
    osiedla/spółdzielni/wspólnoty, to chyba od wyżej wymienionych zależy
    stawianie znaków, czyż nie?

  • 10. Data: 2007-05-04 20:31:21
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@p...gmail.com>

    Dnia Fri, 4 May 2007 19:31:29 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Oczywiście, że nie. Ale w każdym razie są wstanie to jakoś prawnie zrealizować.
    > Anten satelitarnych z prywatnych budynków zdjąć szansy nie mają.

    Niech nie idą na łatwiznę... są w stanie nakręcić film tak jak jest, a to
    co niewygodne wyciąć techniką cyfrową z kadru.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net + http://grupy.3mam.net