  • 1. Data: 2006-01-14 12:54:45
    Temat: MP3 - kopiowanie CD, kasety i netu
    Od: "Broer " <b...@N...gazeta.pl>

    Witam

    Jak mam orginalny CD to moge sobie go skopiować na MP3, domyslam sie, ze jak
    mam orginalna kasete to tez moge sobie z niej zrobic MP3 - ale wiadomo, ze
    jakosc bedzie gorsza :( dlatego moje pytanie:
    Jak mam orginalna kasete, to czy mam prawo wessac z neta MP3 z piosenkami co
    sa na tej kasecie?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-01-14 13:21:50
    Temat: Re: MP3 - kopiowanie CD, kasety i netu
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Broer " <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakosc bedzie gorsza :( dlatego moje pytanie:
    > Jak mam orginalna kasete, to czy mam prawo wessac z neta MP3 z piosenkami

    na wlasny uzyrtek mozesz korzystac z juz rozpowszechnionego utworu - po za
    oprogramowaniem -
    dopoki nie udostepniasz tych plikow(nie rozpowzechniasz).

    P.

  • 3. Data: 2006-01-14 14:38:24
    Od: "Broer " <b...@g...pl>

    > na wlasny uzyrtek mozesz korzystac z juz rozpowszechnionego utworu

    mozna jaśniej?

  • 4. Data: 2006-01-14 14:51:37
    Od: "ElComandante" <z...@w...pl>

    Użytkownik "Broer " <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > mozna jaśniej?

    Zrób/ściągnij sobie te mp3 ale nikomu nie dawaj ;)

  • 5. Data: 2006-01-14 15:12:06
    Od: "Broer " <b...@g...pl>

    > Zrób/ściągnij sobie te mp3 ale nikomu nie dawaj ;)

    WOW! Czy tak samo jest z fimami?

  • 6. Data: 2006-01-14 16:04:40
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl>

    Broer napisał(a):

    > WOW! Czy tak samo jest z fimami?

    Dokladnie tak samo, jedynie z programami tak nie mozesz robic :)

    Jacek

  • 7. Data: 2006-01-14 16:10:14
    Od: "Broer " <b...@g...pl>

    castrol <j...@w...blumen.pl> napisał(a):

    > Dokladnie tak samo, jedynie z programami tak nie mozesz robic :)

    Dzieki wielkie!

  • 8. Data: 2006-01-15 00:35:44
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 14.01.2006 Broer <b...@g...pl> napisał/a: