  • 31. Data: 2021-03-17 12:53:14
    Temat: Re: MO vs wyrok Trybunału mgr Przyłębskiej
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 17 Mar 2021 12:39:24 +0100, J.F. napisał(a):

    > Mowisz?
    > A moze posluzysz reka - poswiece sie dla celow naukowych :-)

    Skontaktuj się z Liwiuszem i zapodaj wyniki eksperymentu.

    <<Nico, przyjechał do Dawida na przedłużony, 4-dnioty weekend z Tel Aviwu.
    Właśnie tam poznali się w wakacje. Chłopcy nie wzięli poprawki na
    specyficzne, polskie warunki kulturowe. Okazuje się, że w Warszawie za
    chodzenie za rękę można zostać oplutym.

    - Aż siedem razy obrzucono nas wyzwiskami. Głośno, z nienawiścią: ,,Pedały,
    wypierdalać!", ,,Cioty jebane", etc. Jeden facet, idąc, rozmawiał przez
    komórkę, gdy nas zobaczył, przerwał rozmowę, przystanął osłupiały i
    powiedział: ,,No kurwa, pedały rękami się macają" - relacjonuje Dawid dla
    Repliki.
    -Wielu przechodniów wgapiało się w nas, jak byśmy byli UFO. (...) Paru
    splunęło z obrzydzeniem. Przy Dworcu Centralnym jakiś facet podszedł,
    splunął na moje buty i bez słowa uciekł. Na Al. Jerozolimskich tuż przy nas
    z piskiem opon zatrzymał się samochód, w środku - czterech łysych facetów.
    Otworzyli okna, obrzucili nas wyzwiskami i odjechali - relacjonuje Dawid. -
    Gdy moje weekendowe doświadczenia opowiadałem później znajomym, kilkoro z
    nich zapytało: ,,Po co prowokujecie?" Prowokujemy? W jaki delikatniejszy
    sposób dwóch chłopaków może okazać sobie czułość na ulicy? Czy pary hetero
    też się tak zaczepia? - stwierdza Dawid.>>

    https://warszawa.naszemiasto.pl/para-gejow-opluta-w-
    warszawie-na-ulicy-bo-trzymali-sie-za/ar/c11-2730026

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 32. Data: 2021-03-17 13:02:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DominikAłaszewski" napisał w wiadomości grup
    pl...
    Dnia 17.03.2021 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał/a:

    >Czyli to zawiadomienie to podróbka?
    >https://www.wykop.pl/artykul/6002723/750-osob-wykop
    alo-fejka-ze-ataku-nozownika-na-tle-homofobicznym-ni
    e-bylo/

    Aczkolwiek ... malo tu tresci.

    >Tudzież te wypowiedzi podkom. Koniuszego razem z portretem
    >pamięciowym to różne portale sobie z palca wyssały?

    >Pierwsze z brzegu:
    >https://radiokolor.pl/wiadomosci/n/8235/zaatakowal-
    nozem-mezczyzn-trzymajacych-sie-za-rece-policja-publ
    ikuje-portret-napastnika

    http://mokotow.policja.waw.pl/r2/aktualnosci/101579,
    Publikujemy-portret-pamieciowy-mezczyzny-podejrzaneg
    o-o-ugodzenie-nozem.html

    ale
    http://mokotow.policja.waw.pl/

    policja opublikowala 12 marca ...

    Przy czym ... z policyjnej tresci nie wynika, ze to geje za raczke

    "Ze wstępnych ustaleń policjantów wynika, że tego wieczoru
    pokrzywdzony szedł w towarzystwie drugiego mężczyzny. W pewnym
    momencie został zaczepiony słownie przez napastnika, który skierował
    wobec nich słowa obelżywe.

    Po wymianie słów odszedł, po czym wrócił po kilku minutach i ugodził
    jednego z mężczyzn ostrym narzędziem w plecy, powodując ranę, czym
    naraził go na bezpośrednie niebezpieczeństwo utraty życia albo
    ciężkiego uszczerbku na zdrowiu."

    A Ziemkiewicz ... kiedy to opublikowal ?
    Ciekawe - dyzurny prawicowiec, czy rzeczywiscie nie spotkal zadnych
    potwierdzonych informacji.

    J.

  • 33. Data: 2021-03-17 13:34:40
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 17 Mar 2021 13:02:46 +0100, J.F. napisał(a):

    > Przy czym ... z policyjnej tresci nie wynika, ze to geje za raczke

    Pewnie był kibicem innej drużyny, a tamci niepotrzebnie dyskutowali akurat
    o futbolu.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 34. Data: 2021-03-17 13:36:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 17.03.2021 o 12:19, J.F. pisze:

    >Ja pierdolę... jaką znowu dziewczynę?
    >Dwóch facetów trzymało się za ręce. Trzeci dźgnął nożem jednego z
    >nich.
    >Skąd ci się tam jakaś dziewczyna uroiła?
    >Ja pierdolę...

    Ale pisales o homofobii ... jak chlopak idzie z dziewczyna i trzymaja
    sie za rece, i ktos chlopaka nozem ugodzi, to czego to jest przejaw?
    Czy moze twierdzisz, ze sie nie zdarza ?

    >Jesteś bez wątpienia kretynem.
    >Jakich, kurwa, was?

    >Nazywa innych ludzi zarazą, a ty pytasz "o co chodzi"?

    Nazywa tez neomarskistami, wiec nie wiem o sie obrazasz.

    Tak czy inaczej - jakies tam minimalne naruszenie.
    A jak widac po drugim linku - niekaralne :-)

    J.

  • 35. Data: 2021-03-17 13:43:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .net...

    >Pewnie był kibicem innej drużyny, a tamci niepotrzebnie dyskutowali
    >akurat
    >o futbolu.

    Akurat scenke opisana przez policje moge sobie wyobrazic pod
    najrozniejszymi pretekstami.

    Trzeba siegnac do innych opisow ... ale czy prawdziwe ?

    J.

  • 36. Data: 2021-03-17 14:19:18
    Od: Kviat

    W dniu 17.03.2021 o 13:36, J.F. pisze:

    > Ale pisales o homofobii ... jak chlopak idzie z dziewczyna i trzymaja
    > sie za rece, i ktos chlopaka nozem ugodzi, to czego to jest przejaw?

    Twojej głupoty.
    Jesteś w stanie napisać jaki to ma związek z tym o czym dyskutujemy i
    jaki to ma związek z homofobią?

    > Czy moze twierdzisz, ze sie nie zdarza ?

    Skup się: za trzymanie się za ręce dwóch facetów.
    Dwóch facetów trzymało się za ręce. Trzeci dźgnął nożem jednego z nich
    BO TRZYMALI SIĘ ZA RĘCE. Ponieważ DWÓCH FACETÓW TRZYMAŁO SIĘ ZA RĘCE.

    Czego znowu nie rozumiesz?

    > Nazywa tez neomarskistami, wiec nie wiem o sie obrazasz.

    Nazywa też ludzi zarazą.
    I skąd ci się uroiło, że się obrażam? Takie indywidua nie są w stanie
    mnie obrazić, choćby nie wiem jakie głupoty gadali.

    Niby to "was" znaczy, że również mnie?
    Ręce opadają... Dlaczego mam się obrażać na to, że uroiłeś sobie, że
    jestem jakimś neomarksistą? Przecież to twój problem, a nie mój.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 37. Data: 2021-03-17 19:40:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2021-03-17 o 12:20, Olin pisze:

    > Przejdź się za rękę z jakimś kolegą, to zaznasz polskiej tolerancji.
    > Nie musi to być nawet jakiś narodowo-kibolski sabat; wystarczy ulica w
    > dużym mieście.

    Nie widzę przyjemności w chodzeniu za rękę z facetem, ale widziałem już
    tylu dziwaków w swoim mieście, że nie uwierzę w bajeczki w jakieś
    dyskryminacje. Są tak samo traktowani jak inni (czyli jak każdy czasem
    wpierdol można dostać).

    --
    Liwiusz

  • 38. Data: 2021-03-17 19:42:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2021-03-17 o 12:30, Kviat pisze:

    > Kolejny... nie napiszę co.
    >
    > To jakaś moda na pisanie kretynizmów przed sprawdzeniem co się chce
    > napisać? Skąd się tyle takich nie napiszę co namnożyło?
    >
    > https://wiadomosci.onet.pl/warszawa/warszawa-trzymal
    -partnera-za-reke-dostal-nozem-w-plecy-portret-pamie
    ciowy/8le56cc

    > ""Nie trzymajcie się za ręce, nie przy dzieciach!" - zaczął krzyczeć do
    > nich. Na słowach nie poprzestał. W pewnym momencie, gdy znajdowali się w
    > okolicy stacji metra Wierzbno, uderzył jednego z mężczyzn w plecy i
    > uciekł. Dopiero po chwili Vitaliy zorientował się, że został pchnięty
    > nożem. Trafił do szpitala. Okazało się, że ma ranę o szerokości 4 cm i
    > głębokości 3 cm. Na szczęście nożownik nie uszkodził żadnego ważnego
    > organu."
    >
    > "Przebieg zdarzenia potwierdza policja."
    >
    > Powrotu do zdrowia życzę.
    > Piotr

    Maciek i Vitalij. Niech szukają wśród Ukraińców, oni zwykle między sobą
    się koszą. Nie zauważył pchnięcia nożem, zabawne. Kto tam wie jak tam
    było, tęczowi są znani z tego, że lubią zmyślać prześladowania. Ja bym
    zachował szczególną ostrożność.

    --
    Liwiusz

  • 39. Data: 2021-03-17 19:57:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
> [...]

    >Maciek i Vitalij. Niech szukają wśród Ukraińców, oni zwykle między
    >sobą się koszą. Nie zauważył pchnięcia nożem, zabawne.

    A sam zauwazysz? Na plecach !!

    > Kto tam wie jak tam było, tęczowi są znani z tego, że lubią zmyślać
    > prześladowania.

    "Przebieg zdarzen potwierdza policja"

    >Ja bym zachował szczególną ostrożność.

    Ale rana prawdziwa.

    J.

  • 40. Data: 2021-03-17 19:59:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

> [...]
    >już tylu dziwaków w swoim mieście, że nie uwierzę w bajeczki w jakieś
    >dyskryminacje. Są tak samo traktowani jak inni (czyli jak każdy

    Za gejostwo pewnie latwiej. Albo za murzynstwo, czy za arabstwo :)

    J.