  • Data: 2003-02-03 12:58:21
    Temat: MACIERZYŃSKI - problem z ZUS-em
    Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Prosze mi wytłumaczyć czemu mimo zgłoszenia do ewidencji , do ubezpieczeń
    spolecznych i opłaceniu wszystkich składek również skłladki chorobowej, ZUS
    twierdzi że nie podlegam obowiązkowym ubezpieczeniom społecznym ,swoją
    działalność prowadze od 10.10.02. złożyłam wniosek o przyznanie zasiłku
    macierzyńskiego od 30.10.02 -04.03.03.i napisalam oświadczenie że po skończeniu
    zasiłku dalej będę prowadzić działalność,przeprowadzono u mnie kontrole z
    której winikło że jest wszystko w pożądku, jednak dzisiaj otczymałam decyzję że
    nie nastąpiło faktycznie podjęcie dzialalności(nie posiadam żadnych faktór)i
    nie podlegsm żadnym ubezpieczeniom społecznmym ,oraz że chce wyłudzić
    świadczenie z ubezpieczenia społecznego.

    PROSZE O OPINIE , CO POWINNAM DALEJ ZROBIĆ?

    ODDAĆ SPRAWE DO SĄDU?