eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLot odwołany z powodu złych warunków atmosferycznychLot odwołany z powodu złych warunków atmosferycznych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: pasażerowie_tanich_linii_lotniczych <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Lot odwołany z powodu złych warunków atmosferycznych
    Date: Mon, 22 Oct 2012 22:07:47 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 60
    Message-ID: <k64924$1i5$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: 159-205-235-164.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1350936452 1605 159.205.235.164 (22 Oct 2012 20:07:32 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 22 Oct 2012 20:07:32 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:16.0) Gecko/20121010 Thunderbird/16.0.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:710917
    [ ukryj nagłówki ]

    Witajcie!

    Czy chcielibyście przeczytać o pewnej niemiłej przygodzie, która nas
    dzisiaj (22.10.2012) spotkała na lotnisku w Modlinie w związku z mającą
    się odbyć podróżą liniami RYANAIR?

    -> 4 GODZINY CZEKANIA NA INFORMACJĘ ODNOŚNIE LOTU...

    Mieliśmy lecieć liniami RYANAIR, lot FR 7012. Na lotnisku przyjechaliśmy
    po godzinie 7 rano. Tuż przed południem dowiedzieliśmy się, że nasz lot
    został odwołany z powodu złych warunkach atmosferycznych ("cancelled due
    severe weather conditions").

    Niektórzy byli oburzeni. Twierdzili, że LOTNISKO W MODLINIE, TO
    NAJGORSZE LOTNISKO na jakim
    byli. Inni byli zdziwieni. Zastanawiali się - DLACZEGO, POMIMO WCALE NIE
    NAJGORSZYCH
    WARUNKÓW ATMOSFERYCZNYCH, SAMOLOT NIE MÓGŁ WYLĄDOWAĆ?. Mówili, że
    samoloty lądowały w
    znacznie gorszych warunkach. Dlaczego więc podjęto decyzję o odwołaniu lotu?

    -> 2 GODZINY CZEKANIA W KOLEJCE W CELU PRZEBUKOWANIA BILETU NA INNY TERMIN

    W kolejce czekaliśmy prawie 2 godziny. W końcu udało nam się przebukować
    bilet na inny termin. Jednak najbliższy lot odbędzie się dopiero za 2 dni.

    -> 6 GODZIN SPĘDZONE NA LOTNISKU W MODLINIE BEZ JEDZENIA I BEZ PICIA

    Korona nam z głowy nie spadła, ale czy to normalne, że przez te 6 GODZIN
    OCZEKIWANIA,
    najpierw na informacje odnośnie lotu, a później na przebukowanie biletu
    (kolejka była
    bardzo, bardzo długa) nie dostaliśmy ani niczego do jedzenia ani do picia?

    -> DO CZEGO MAMY PRAWO?
    (LOT ODWOŁANY Z POWODU ZŁYCH WARUNKÓW ATMOSFERYCZNYCH)

    Rzadko latamy, a taka sytuacja, jaka dzisiaj miała miejsce (lot odwołany
    z powodu złych warunków atmosferycznych), spotkała nas po pierwszy.

    Co zrobić, jeśli taka niemiła przygoda spotka nas za granicą? Mamy
    wracać w piątek. Jeśli
    tego dnia lot zostanie odwołany, to najbliższy lot będziemy mieć dopiero
    w poniedziałek (3 dni poza domem. Kto pokryje wydatki związane z
    jedzeniem, piciem, dojazdem, zakwaterowaniem w hotelu i do jakiej
    wysokości? Czy paragon będzie wystarczającym dowodem zakupu (w Polsce i
    za granicą)?

    Czy nie mając wykupionego ubezpieczenia RYANAIR, będziemy mogli liczyć
    na pokrycie przez przewoźnika tych wszystkich kosztów, które ewentualnie
    poniesiemy za granicą w związku z odwołaniem lotem z powodu złych
    warunków atmosferycznych?

    Na dzisiejszy lot nie kupowaliśmy ubezpieczenia w RYANAIR. Czy mimo to
    przysługuje nam zwrot kosztów za jedzenie, picie kupione na lotnisku,
    wydatki poniesione w związku z dojazdem na lotnisko i powrót tego samego
    dnia do domu?

    Pozdrowienia,
    Pasażerowie

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1