  • 11. Data: 2011-10-13 21:17:46
    Temat: Re: Lokowanie produktu w stacji radiowej
    Od: Jerzy Dombczak <j...@o...eu>

    W dniu 2011-10-13 21:52, Marek Dyjor pisze:

    > na twoje pire... jest polska nazwa, antysemityzm.

    Taa biedni zydzi.

  • 12. Data: 2011-10-14 02:26:04
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Jerzy Dombczak

    > A chuja tlumacza ktory ten tekst wymyslil powinni na drzewie powiesic za
    > jaja debila pierdolonego.
    >
    > Lokowanie produktu qrwa jego zajebana rasa.

    Idź do lekarza.

  • 13. Data: 2011-10-14 06:33:54
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-13 18:28, SDD pisze:

    > Użytkownik "Jerzy Dombczak" <j...@o...eu> napisał w wiadomości

    > No to jest wlasnie po polsku :)
    > W oryginale "product placement".
    >
    > Funkcjonuje tez pojecie "kryptoreklama" - ale
    >
    > po pierwsze to tez nie jest wyraz z polskimi korzeniami,

    Podobnie jak większość neologiznów. Polacy od dłuższego już czasu
    "wdzwaniają się na kole", "fokusują się na ważnych kwestiach",
    "menedżują problemy", "komitują się do wykonania zadań". Mamy
    "meinstrimowe media". Itd itp. To smutne, zwłaszcza że dotyczy
    mieszkających w Polsce, a nie ludzi ze zmywaka z UK, których spora część
    po miesiącu zapomina języka polskiego.

    W tym konkretnym przypadku pasuje określenie "Audycja zawiera elementy
    promowania produktu" albo, bardziej internetowo, znaczy nowocześnie -
    "Audycja zawiera pozycjonowanie produktu". Tyle, że takie coś jasno
    inforume słuchacza/widza, że właśnie próbowano mu w mniejszym lub
    większym stopniu wpływać na percepcję, a tego nikt nie lubi. "Lokowanie"
    brzmi bardziej egzotycznie i niejednoznacznie.
    Z drugiej strony trudno się dziwić zwykłym ludziom, jeśli w mediach co
    chwila słyszą, że "temperatura w maxie dziś będzie... " albo "cóż za
    wspaniały wykon". Kiedyś gdzieś była ustawa o języku polskim, szkoda że
    przestano jej przestrzegać. Swoją drogą dobra kwestia do poruszenia z
    prof. Miodkiem.

    --
    MZ
    OC/AC samochodu w LibertyDirect dodatkowo do 100 zł taniej:

  • 14. Data: 2011-10-14 07:31:43
    Temat: to jest bezprawne prawo do olewania przez podmioty gospodarcze
    Od: "NKAB -" <n...@g...pl>

    Jan Bartnik <b...@g...com> napisał(a):

    > Witam.
    >
    > Ciekawi mnie sprawa lokowania produktu w internetowej stacji radiowej.
    Osta=
> [...]
    >
    > Je=B6li puszczam p=B3yt=EA jakiego=B6 artysty to jest mowa o lokowaniu
    prod=
    > uktu? Stali s=B3uchacze radia dowiaduj=B1 si=EA o zespole, a fani
    zespo=B3u=
    > zasilaj=B1 szeregi radia.
    >
    > Je=B6li zobacz=EA Domestosa zachwalanego przez Krzysia z Klanu to nie mam
    w=
    > =B1tpliwo=B6ci - to jest lokowanie produktu. Ale tu produktem jest artysta
    =
    > albo jego p=B3yta, koncert... czasem wytw=F3rnia, czy t=B3ocznia (puszczam

    Media żyją i powinny żyć z dochodów z reklam (nie abonamentów).

    Nie ma czegoś takiego jak kryptoreklama ale jest ukrywanie
    nielegalnych, nie wykazywanych w księgach dochodów, o których
    często w dużych firmach nie mają pojęcia ich właściciele.

    Jeśli stacja chce coś promować za darmo to ich sprawa,
    to ta stacja rezygnuje z dochodu, nie ma pieniędzy - nie ma podatku.
    Państwo w tym przypadku nie ma nic do gadania bo to ta firma nie chce
    na tym zarabiać.

    Po co jakaś prawnicza glizda, kretyn typu Zero czy Maciarewicz
    chce komplikować życie swoim obywatelom, podmiotom gospodarczym,
    i jak ja sąsiadowi naprawię kran to już jest to zdarzenie gospodarcze
    bo ja mam firmę hydrauliczną i jakiś idiota zmusza mnie abym przymusowo
    wziął za to kasę lub sami uznają, że sąsiad ma ukryty dochód i on powinien
    odporowadzić za ten dochód podatek ja vat.

    Nie, nie, nie. Takie prawa normalni obywatele ignorują,
    głupi stosują się.

    Andrzej.

  • 15. Data: 2011-10-14 08:06:11
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 14 Oct 2011 08:33:54 +0200, MZ napisał(a):

> [...]
    > "meinstrimowe media". Itd itp. To smutne, zwłaszcza że dotyczy
    > mieszkających w Polsce, a nie ludzi ze zmywaka z UK, których spora część

    Smutne jest to, że jest to krytykowane za "obce" słowa, a nie za to, że
    utrudnia to rozumienie i komunikację.
    Rozumiem ludzi którzy mają zwapniałe mózgi i nie mogą się nauczyć nowych
    słów, ale krytykowanie tego przez osoby, które świetnie rozumieją co
    zostało powiedziane, ale krytykują to bo w zeszłym wieku się mówiło inaczej
    - to jest naprawdę smutne.
    Jeszcze smutniejsze jeśli ta osoba sama nie potrafi poprawnie napisać
    zdania po polsku, ale potrafi odmienić słowo "żydowski" we wszystkich
    przypadkach.

    Henry

  • 16. Data: 2011-10-14 08:15:30
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 13 Oct 2011 07:55:08 -0700 (PDT), Jan Bartnik napisał(a):

    > Ciekawi mnie sprawa lokowania produktu w internetowej stacji radiowej. Ostatnio
    zmieniły się przepisy i pojawiło kilka obowiązków ciążących na stacji radiowej. W
    związku z powyższym moje pytanie brzmi:
    > gdzie "kończy się" lokowanie produktu? Nie znalazłem nigdzie ostrej definicji.

    I nie znajdziesz bo im ściślejsza definicja tym więcej wątpliwości - lepiej
    mieć mniej ścisłą i zdać się na sąd.

    BTW:
    0226
    0977

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 17. Data: 2011-10-14 10:23:03
    Od: Jerzy Dombczak <j...@o...eu>

    W dniu 2011-10-14 10:06, Henry(k) pisze:

> [...]
    > Jeszcze smutniejsze jeśli ta osoba sama nie potrafi poprawnie napisać
    > zdania po polsku, ale potrafi odmienić słowo "żydowski" we wszystkich

    I tu cie boli zydowski, nie to ze jakis bencwal probuje wcisnac
    nieswierze szparagi tylko zydowski.

  • 18. Data: 2011-10-14 10:36:18
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-10-14 12:23, Jerzy Dombczak pisze:

    > I tu cie boli zydowski, nie to ze jakis bencwal probuje wcisnac
    > nieswierze szparagi tylko zydowski.

    A 'nieświeże' i 'bęcwał' już nie. :):):)

    --
    spp

  • 19. Data: 2011-10-14 10:56:25
    Od: Jerzy Dombczak <j...@o...eu>

    W dniu 2011-10-14 12:36, spp pisze:

    > A 'nieświeże' i 'bęcwał' już nie. :):):)

    A tymbardziej !

    To lekcewazenie ojczystego jezyka, ale ja jestem prostym czlowiekiem nie
    konczylem polonistyki w odroznieniu od wielu swiatlych w TV i Radio
    ktorzy nas karmia tym gownem.

  • 20. Data: 2011-10-14 11:58:13
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 14 Oct 2011, NKAB - wrote:

    > Jeśli stacja chce coś promować za darmo to ich sprawa,

    Zgadza się.

    > to ta stacja rezygnuje z dochodu, nie ma pieniędzy

    Zgadza się.

    > - nie ma podatku.

    A to jest teza bardzo optymistyczna.
    Poczynając od "klasycznej darowizny" a kończąc na art.11 ustawy
    o podatku dochodowym, w międzyczasie zaliczając PCC i podobne.

    > Państwo w tym przypadku nie ma nic do gadania bo to ta firma nie chce
    > na tym zarabiać.

    Weź i może sprawdź ww. art. ustawy.
    Nie tylko AKTUALNEJ ustawy, ale różnych wcześniejszych też.
    To tak na wypadek jakby Ci się *wydawało* że jedna lub
    druga formacja polityczna ma odmienne zdanie.

    Przecież *CAŁE* prawo formalne polega na tym, że państwo rezerwuje
    sobie prawo do stosowania przymusu.

> [...]
    > odporowadzić za ten dochód podatek ja vat.
    >
    > Nie, nie, nie. Takie prawa normalni obywatele ignorują,

    Ale to jest dyskusja na temat "nieposłuszeństwa obywatelskiego",
    a nie tego czy akurat Macierewicz czy kto inny napisał prawdę,
    tj. że wszyscy dotychczasowi rządzący tak uważali :>
    (co poniektórzy nierządzący nie uważali, ale okazji sprawdzić
    nie było).

    pzdr, Gotfryd